آیا فدراسیون فوتبال با استعفای آزمون موافقت مى کند؟

به گزارش بازی های اندروید، طبق برخى شنیده ها، حدود دو هفته قبل مریم آزمون، سرمربى تیم ملى فوتبال زنان ایران، استعفاى خود را تقدیم فدراسیون نموده است و حالا با رسانه اى شدن این موضوع باید منتظر واکنش فدراسیون بود.

آیا فدراسیون فوتبال با استعفای آزمون موافقت مى کند؟

حدود 45 روز دیگر تیم ملى فوتبال زنان ایران باید به مصاف حریفان خود در مقدماتى المپیک برود و حالا تعیین نیست چرا در این زمان کوتاه باقى مانده تا این رقابت ها مریم آزمون دست به چنین کارى زده است.

برخى از پیشنهاد خوب یک باشگاه شمالى به او گفته اند و برخى هم عدم توجه فدراسیون به تیم ملى زنان را دلیل این کار مى دانند.

اگر این قضیه حقیقت داشته باشد، فدراسیون باید دنبال یک سرمربى دیگر باشد و یا آزمون را متقاعد به ادامه همکارى کند. فدراسیونى که هنوز شرایط نایب رییس بخش زنانش هم تعیین نیست.

اگر فرض را بر استعفاى آزمون بگیریم، گزینه هاى زیادى براى جایگزینى او نمانده است و شاید مهمترین گزینه مریم دنیا نجاتى باشد اما با توجه احترام قائل شدن دنیا نجاتى به آزمون احتمال این انتخاب کم است و فدراسیون باید در پی گزینه دیگرى گردد.

باید دید تکلیف تیم ملى فوتبال زنان در روزهاى آینده چه مى گردد. اتفاقاتى که باعث نگرانى بازیکنان هم شده است و انگیزه اى براى رقابت هاى حساس انتخابى المپیک ندارند.

منبع:فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 19 شهریور 1402 بروزرسانی: 19 شهریور 1402 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1807

به "آیا فدراسیون فوتبال با استعفای آزمون موافقت مى کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا فدراسیون فوتبال با استعفای آزمون موافقت مى کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید