آمار کشته های کرونا در ایتالیا از 100 نفر فراتر رفت

به گزارش بازی های اندروید، دولت ایتالیا خاطرنشان کرد در 24 ساعت گذشته تعداد افرادی که در این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند، 28 نفر دیگر افزایش یافته است.

آمار کشته های کرونا در ایتالیا از 100 نفر فراتر رفت

با ما همراه باشید و با تور ترکیبی ایتالیا بهار 99 از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه سیاسی خررگزاری دانشجو، دولت ایتالیا روز چهارشنبه اظهار داشت از دیروز تا به امروز 28 نفر دیگر در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جدید (کووید-19) جان خود را از دست داده اند.

با این آمار مجموع تعداد کشته های ثبت شده بر اثر ابتلا به کرونا در ایتالیا به 107 نفر رسیده است. با این آمار، ایتالیا بعد از چین در رتبه دوم بیشترین تلفات ناشی از کرونا واقع شده است.

در آمار امروز دولت ایتالیا، تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در این کشور 584 نفر دیگر افزایش یافته و به 3086 نفر رسیده است.

در میان کشور های اروپایی، ایتالیا بیشترین میزان ابتلا به کرونا را ثبت نموده و بسیاری از افرادی نیز که در دیگر کشور های اروپایی به این ویروس مبتلا شده اند، به نحوی با ایتالیا مرتبط بوده اند.

انتشار گسترده این ویروس بخش های بزرگی از ایتالیا، به خصوص شهر هایی در شمال این کشور را به تعطیلی کشیده است.

ویروس کرونا که اواخر سال 2019 در چین ظاهر شد، اکنون به بیش از 80 کشور دنیا سرایت نموده و بیشتر از 3200 کشته بر جای گذاشته است. در حالی که آمار ابتلا به این ویروس در چین فرایند کاهشی گرفته، اوضاع در کشور های دیگر در حال اوج دریافت است و بسیاری از کشور ها از جمله آمریکا، آلمان، فرانسه و انگلیس با فرایند افزایش ابتلا به این ویروس دست و پنجه نرم می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 339

به "آمار کشته های کرونا در ایتالیا از 100 نفر فراتر رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار کشته های کرونا در ایتالیا از 100 نفر فراتر رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید