ادامه مخالفت ترامپ برزیل به طرح فاصله گذاری

به گزارش بازی های اندروید، واهمه ترامپ برزیل از تضعیف قدرت این غول مالی آمریکای لاتین در سایه گسترش بیماری همه گیر کرونا موجب شده تا به انتقادهای خود از دستورالعمل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا ادامه دهد.

ادامه مخالفت ترامپ برزیل به طرح فاصله گذاری

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش روزنامه نسیون، ژائیر بولسونارو رئیس جمهوری برزیل، روز گذشته (یکشنبه) در ادامه مواضع پیشین خود در بی اهمیت جلوه دادن شیوع ویروس کرونا در این کشور و عدم توجه به توصیه های وزارت بهداشت، در صفحه توئیترش در اظهاراتی انتقادی و تمسخرآمیز نوشت: علاوه بر ویروس، اکنون با بیکاری روبرو هستیم، که نتیجه این تعطیلی سراسری و در خانه بمان است.

بولسونارو در ادامه در دفاع از انتقاداتش نوشت: به تناسب هراقدام نامتناسبی، واکنش شدیدی وجود دارد؛ دولت فدرال به دنبال یافتن راه چاره و راه چارهی برای حل وفصل همه مسائل است و نه تنها یک موضوع.

مخالفت رئیس جمهوری راست گرای افراطی برزیل با قرنطینه اجباری به عنوان راه چاره کنترل و مهار کووید-19 و اقدامی پیشگیرانه، این روزها موجب اختلاف جدی بولسونارو با لوئیز ماندتا وزیر بهداشت این کشور شده است.

با وجود آنکه این روزها برزیل در صندلی اولین کشور درگیر با بیماری همه گیر در آمریکای لاتین واقع شده است و به حداقل رساندن تردد در اماکن عمومی به عنوان موثرترین راه چاره برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا توصیه شده است اما بولسونارو پیش از این نیز در ویدئوهایی در حالی که مشغول بازدید از مراکز خرید است، مردم را به خرید کردن و ادامه زندگی طبیعی خود تشویق می کرد که به دلیل مغایرت با قوانین بهداشتی، از پروفایل رسمی او حذف شد.

طبق آخرین آمار از وزارت بهداشت برزیل، تا به امروز 22 هزار و 318 نفر به ویروس کرونا در این کشور مبتلا شده و یک هزار و 230 نفر جان خود را از دست داده اند.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 332

به "ادامه مخالفت ترامپ برزیل به طرح فاصله گذاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه مخالفت ترامپ برزیل به طرح فاصله گذاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید