ادعای سایت خبری درباره مذاکرات ایران و عربستان

به گزارش بازی های اندروید، ایسنا نوشت:میدل ایست آی در خبری اختصاصی مدعی شد که ایران از عربستان سعودی خواسته تا به فروش نفت خود یاری کند و تحریم های آمریکا را دور بزند.

ادعای سایت خبری درباره مذاکرات ایران و عربستان

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

میدل ایست آی در خبری اختصاصی به نقل از مقامات عراقی آشنا با گفت وگوهای بغداد ادعا کرد که جمهوری اسلامی ایران در ازای محدود کردن حملات حوثی ها به تاسیسات نفتی عربستان، از ریاض خواسته است تا به فروش نفت و دور زدن تحریم های واشنگتن یاری کند.

یک مقام ارشد عراقی در این زمینه گفته است: آن ها پیشنهاد داده اند که نفت خود را با قیمتی کمتر از قیمت بین المللی به سعودی ها بفروشند به شرط آنکه عربستان آن را به شیوه خود در بازار جهانی به فروش برساند.

یک مقام ارشد عراقی از دفتر مشاور امنیت ملی مطرح نمود از اینکه ایران به دنبای استراتژی جایگزین در قبال عربستان بوده تعجب نکرده است.

وی با اشاره به اینکه ایران به دنبال افرایش نفود خود در نواحی جدیدی از منطقه است، اظهار کرد: ایران همواره به شیوه ای فکر می نماید که بتواند در تمامی شرایط به راحتی نفس بکشد و راه چاره های عملی ایجاد می نماید تا بتواند به راحتی در مذاکرات کنونی خود با آمریکایی ها [در وین] مانور دهد.

به گفته این مقام مذاکرات وین می تواند برای ماه ها یا حتی سال ها ادامه یابد.

هیچ مقام ایرانی و سعودی تا به امروز به اظهارنظر در این زمینه نپرداخته است.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1127

به "ادعای سایت خبری درباره مذاکرات ایران و عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای سایت خبری درباره مذاکرات ایران و عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید