استاد دانشگاه ام آی تی: ترامپ و پمپئو نمی خواهند شکست در برابر ایران را اعلام نمایند

به گزارش بازی های اندروید، ایلنا نوشت:استاد دانشگاه ام آی تی تاکید نمود که مناظره هفته گذشته بایدن و ترامپ شکستی برای ترامپ بود و او را به شدت آزار داد و در صورت برگزاری انتخابات بدون تقلب، بایدن 4 بر 1 پیروز خواهد شد.

استاد دانشگاه ام آی تی: ترامپ و پمپئو نمی خواهند شکست در برابر ایران را اعلام نمایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

جان تیرمن مدیر اجرایی و پژوهشی مرکز مطالعات بین المللی دانشگاه ام آی تی آمریکا است. وی در حوزه روابط بین الملل، پناهندگان و مسائل حوزه خلیج فارس، تروریسم و حقوق بشر، جنگ و مناقشات بین المللی تحقیق، آنالیز و تدریس نموده است وی در گفت وگویی به بیان نظرات خود در خصوص تنش ها در منطقه پرداخت.

فشار حداکثری بی نتیجه بوده است/کوشش برای فعال سازی اسنپ بک به دلیل شکست فشار بر ایران است/ترامپ و پمپئو نمی خواهند شکست در برابر ایران را اعلام نمایند

جان تیرمن در ابتدا در خصوص فعال سازی اسنپ بک و کوشش ترامپ برای اعمال فشار بر ایران گفت: این عقده ترامپ و پمپئو در خصوص ایران به دلیل این است که برجام دستاورد اوباما بوده است. ترامپ باید بپذیرد فشار حداکثری بی نتیجه بوده است و تاکتیک فشار حداکثری کار ننموده است. از سوی دیگر کوشش برای فعال سازی اسنپ بک به دلیل این است که آن ها عدم موفقیت سیاست خود تا به امروز را پذیرفته اند اما نمی خواهند آن را اعلام نمایند و به دنبال راه های دیگر برای اعمال فشار بر ایران هستند.

جنگ در جامعه آمریکا اقدامی ناامیدانه و از روی شکست تلقی می گردد

این استاد دانشگاه در خصوص اقدامات یکجانبه ترامپ که ممکن است به جنگ منجر گردد گفت: همواره احتمال بروز خطا برای جنگ وجود دارد، اما از نظر سیاسی جنگ در ایالات متحده محبوبیت چندانی ندارد و به درستی به عنوان عملی ناامیدانه تلقی می گردد و می تواند برای ترامپ شکست باشد.

فشار آمریکا مانع از اجرای برجام شده است

اروپایی ها برای مقابله با آمریکا با یکدیگر متحد نیستند

وی در ادامه تاکید نمود: فشار آمریکا مانعی برای اجرای کامل برجام از سوی اروپا بوده است، عمدتا اروپایی ها در عمل علیه واشنگتن و هماهنگی با یکدیگر مشکل دارند. اما آنها می خواهند برجام را حفظ نمایند ولی برای مقابله با آمریکا هم متحد نیستند.

بایدن برجام را زنده نگه می دارد

این استاد دانشگاه در خصوص آینده برجام گفت: اگر بایدن انتخاب گردد، احتمالا برجام زنده می ماند اما تنها درصورتیکه ایران هم بخواهد بایدن آن را احیا می نماید. در صورت انتخاب مجدد ترامپ، برجام احتمالاً سقوط خواهد نمود. پس از آن جنگ احتمال بیشتری دارد.

مناظره با بایدن شکستی برای ترامپ بود

ترامپ شانسی برای پیروزی ندارد

وی در ادامه اضافه نمود: اکنون بعید به نظر می رسد که ترامپ با شرایط بعد از مناظره و بیماری اش بتواند پیروز گردد. بایدن برای چندین ماه در نظرسنجی ها پیشتاز بوده است حتی در ایالاتی که کلینتون از دست داده بود. امتیازات منفی ترامپ آنقدر زیاد است که شانسی برای وی برای کسب آرا کافی وجود ندارد. مناظره هفته پیش او را آزار داد و شکستی برای ترامپ بود. اگر اجازه داده گردد انتخابات بدون دستکاری و تقلب انجام گردد ، من بایدن را چهار بر یک پیروز اعلام می کنم.

23311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 758

به "استاد دانشگاه ام آی تی: ترامپ و پمپئو نمی خواهند شکست در برابر ایران را اعلام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاد دانشگاه ام آی تی: ترامپ و پمپئو نمی خواهند شکست در برابر ایران را اعلام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید