استاندار آذربایجان غربی پیروزی تیم ملی والیبال ایران را تبریک گفت

به گزارش بازی های اندروید، به گزارش خبرنگاران، محمد مهدی شهریاری در متن این پیام آورده است: پیروزی های ارزشمند تیم ملی والیبال کشورمان در هفته سوم رقابت های لیگ ملت های 2019 بار دیگر موجی از غرور و شادی را برای ملت شریف ایران به ارمغان آورد.

استاندار آذربایجان غربی پیروزی تیم ملی والیبال ایران را تبریک گفت

وی ادامه داده است: این افتخار آفرینی ها جلوه ای از تلاش و امیدی است که همواره ملت سرافراز ایران برای فتح قله های افتخار و فرداهای بهتر به نمایش گذاشته است. لذت این افتخار آفرینی ها در حالی 2 صد چندان می شود که ارومیه پایتخت والیبال آسیا به همراهی هواداران و مردم نجیب و با فرهنگ اش میزبانی آن را عهده دار بوده است.

شهریاری افزوده است: شور و شوق وصف ناپذیری که شما مردم و عاشقان والیبال در شهری که همواره تنظیم کننده تنفس والیبال ایران بوده، خلق کردید جهان را به حیرت وا داشته است.

استانداری آذربایجان غربی آورده است: اینجانب ضمن تقدیر از همراهی شما دوستداران تیم ملی والیبال، دست اندرکاران، رسانه ها و آحاد مردم عزیز و نجیب آذربایجان غربی بخصوص ارومیه سرافراز در میزبانی غرورانگیز از هفته سوم رقابت های لیگ ملت های 2019 امیدواریم که به یمن حضور گرم و خاطره انگیز شما در عرصه های مختلف ملی و استانی بار دیگر ارومیه و آذربایجان غربی میزبانی رویدادهای فاخر ورزشی را پذیرا باشد.

وی ادامه داده است: برای اعضای تیم ملی والیبال ایران نیز در ادامه راه رقابت های لیگ ملت ها و سایر میادین جهانی آرزوی توفیق و سربلندی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

تیم ملی والیبال ایران عصر روز (یکشنبه) در نهمین مسابقه خود از هفته نهم لیگ ملت های والیبال به مصاف روسیه رفت و در حضور بیش از هشت هزار تماشاگر مشتاق و با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست داد؛ سه ست این بازی با امتیازهای 25 بر 20، 26 بر 24 و 25 بر 23 به سود ایران رقم خورد.

ایران با نتیجه ای که مقابل روسیه کسب کرد، با 8 برد از 9 مسابقه و به دست آوردن 24 امتیاز، هفته سوم مسابقات را با حضور در صدر جدول رده بندی به خاتمه برد.

هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال با حضور تیم های ملی ایران، روسیه، کانادا و لهستان از 24 تا 26 خرداد ماه جاری در سالن غدیر ارومیه برگزار گشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 27

به "استاندار آذربایجان غربی پیروزی تیم ملی والیبال ایران را تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار آذربایجان غربی پیروزی تیم ملی والیبال ایران را تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید