استوکس در پرسپولیس قربانی می گیرد

به گزارش بازی های اندروید، اگر قرار باشد از بین اوساگونا یا استوکس فقط یکی هم فیکس گردد، یک نفر از بین مهاجمان یا هافبک های پرسپولیس از ترکیب خارج خواهد شد.

استوکس در پرسپولیس قربانی می گیرد

به گزارش خبرنگاران، آنتونی استوکس دیشب با انتشار عکسی از خودش خبر از حضور در دوبی و مذاکره با پرسپولیس داد و البته امروز صبح به امارات رسید. با این اوصاف به نظر می رسد سرخپوشان پایتخت به یک قدمی جذب او رسیده اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکن در نیم فصل دوم برای قرمزها به میدان خواهد رفت.

با افزوده شدن استوکس به خط حمله پرسپولیس، ترافیک در این منطقه بیش از پیش خواهد شد. در حالی که نیم فصل اول کالدرون با مشکل کمبود مهاجم روبرو بود، حالا اوساگونا و استوکس به دارایی تهاجمی تیم افزوده شده اند. در دور رفت، پایان زوج وحید امیری و علی علیپور در پیشانی خط حمله تثبیت شد، اما حالا اگر قرار باشد از بین اوساگونا یا استوکس فقط یکی هم فیکس گردد، یک نفر از بین مهاجمان یا هافبک های پرسپولیس از ترکیب خارج خواهد شد. ممکن است این یک نفر خود امیری باشد یا شاید هم قرعه به نام بشار رسن و نوراللهی بیفتد.

تازه اگر بنا به فیکس شدن همزمان اوساگونا و استوکس باشد که موقعیت خود علیپور هم در خط حمله به خطر خواهد افتاد. نهایتا باید منتظر ماند و دید یحیی گل محمدی با این ترافیک چه می نماید؟

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 213

به "استوکس در پرسپولیس قربانی می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استوکس در پرسپولیس قربانی می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید