اسکورسیزی و وسوسه نشستن روی جایگاه کارگردانی یک فیلم ابرقهرمانی

به گزارش بازی های اندروید، مارتین اسکورسیزی اعتراف کرد دست کم برای چهار سال در فکر نشستن روی جایگاه کارگردانی جوکر بوده اما در نهایت آن را رها نموده است.

اسکورسیزی و وسوسه نشستن روی جایگاه کارگردانی یک فیلم ابرقهرمانی

به گزارش خبرنگار خبرنگاران به نقل از ورایتی، فیلمساز تحسین شده تاریخ سینما که اظهار نظرهای تازه اش درباره سینما نبودن فیلم های ابرقهرمانی هنوز هم جنجالی و بحث انگیز است، در مصاحبه با بی بی سی درباره فیلمی گفت که به کارگردانی تاد فیلیپس شیر طلایی جشنواره ونیز را برده و یکی از جدی ترین گزینه های درخشیدن در فصل جوایز سینمایی به ویژه نود و دومین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار است.

  • 10 قاب از آخرین ساخته مارتین اسکورسیزی | مرد ایرلندی

اسکورسیزی درباره تصمیم خود برای ساختن جوکر گفت: چند سال به کارگردانی کردن یا نکردن این فیلم فکر می کردم. تا اینکه انتها تصمیم گرفتم به دلیل نداشتن وقت یا نداشتن میل و علاقه آن را کنار بگذارم. چون دوست نداشتم سازنده فیلمی باشم که قهرمان اصلی آن یکی از شخصیت های دنیای کتاب های مصور یا کامیک هاست. او در عین حال از ساخته فیلیپس تقدیر کرد.

اسکورسیزی این روزها ایرلندی را با بازی رابرت دنیرو و ال پاچینو روی پرده سینماها دارد و خودش گزینه درخشیدن دوباره در اسکار است. او بدون اینکه منظور خود را روشن کند، درباره جوکر گفت: آنچه تاد فیلیپس ساخته، عناصری آشنا از فیلم های من در خود دارد. خیلی فکر کردم که آن را بسازم یا نه. تاد به من می گفت مارتی این فیلم توست اما من معتقد بودم به دلایل شخصی نمی خواهم وارد آن شوم. هر چند فیلمنامه را از بر بودم.

  • خشن ترین فیلم یک میلیارد دلاری تاریخ | جوکر همچنان رکورد می شکند

خالق راننده تاکسی در این مصاحبه از موضع پیشین خود درباره فیلم های ابرقهرمانی اندکی پایین آمد و با اشاره به اینکه می توان این آثار را گونه ای دیگر از هنر دانست، اضافه نمود: ساختن این فیلم ها آسان نیست. افراد بسیار بااستعداد فراوان هستند که کارهای خوب می نمایند و بسیاری از جوانان خیلی خیلی از این کارها لذت می برند. با این حال، معتفدم این پروژه ها را می توان گسترش یافته پارک های سرگرمی دانست.

این در حالی است که باب آیگر، رئیس استودیو دیزنی به بی بی سی گفته بود با کارگردانی اسکورسیزی در پروژه جوکر مسئله ای نداشته اما شک داشته که خالق ایرلندی در زندگی خود حتی یکی از فیلم های مارول را هم دیده باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 26

به "اسکورسیزی و وسوسه نشستن روی جایگاه کارگردانی یک فیلم ابرقهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکورسیزی و وسوسه نشستن روی جایگاه کارگردانی یک فیلم ابرقهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید