افزایش ابتلا به کرونا به لطف رفتار پر خطر دانشجویان اسپانیایی!

به گزارش بازی های اندروید، پس از افزایش شیوع کرونا در میان جمعیت دانشجویان و برگزاری مهمانی در آخر هفته، دانشگاه گرانادا(Granada) به دومین دانشگاه اسپانیایی تبدیل شد که کلاس های حضوری خود را به طور موقت، متوقف کرد.

افزایش ابتلا به کرونا به لطف رفتار پر خطر دانشجویان اسپانیایی!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

این دانشگاه نزدیک به 40 هزار دانشجو دارد و از زمان شروع کلاس ها در ترم جاری از اواخر ماه سپتامبر، تست کرونای 236 نفر از آن ها مثبت شده است.60 نفر از آن ها آخر هفته پیش مبتلا به کووید-19 شدند؛ چراکه آخر هفته گذشته ویدئوهایی از دانشجویان منتشر شد که نشان می داد تعداد زیادی از آن ها در خیابان های گرانادا مهمانی گرفته اند.

گفته شده حتی ارتش هم نمی توانست جلو این مهمانی پرخطر و شلوغ را بگیرد. دولت اندلس اظهار داشت که کلاس های دانشگاه ها باید به مدت 15 روز تعلیق شوند. دانشجویان ساکن در خوابگاه ها نیز باید تا ساعت 10 شب در خوابگاه باشند.

در حال حاضر، موارد مبتلا در گرانادا، بیشتر از مادرید که پایتخت اسپانیا است، گزارش شده.

دانشگاه پلی تکنیک والنسیا نیز مجبور شد کلاس های 25 هزار دانشجو خود را به آموزش آنلاین تبدیل کند. پس از اینکه برگزاری یک مهمانی، 131 مبتلا در میان آن ها به جا گذاشت.

شهر سالامانکا در غرب اسپانیا که جمعیت دانشجویی زیادی دارد، در هفته های اخیر شاهد افزایش موراد ابتلا به کووید-19 بوده است.

مقامات بهداشتی این منطقه گفتند که به خاطر رفتار مخاطره آمیز بعضی از دانشجویان، این شهر در آستانه اعمال محدودیت های شدید است.

دانشگاه سالامانکا 75 دانشجو خود را به دلیل ساماندهی برگزاری یک مهمانی، اخراج کرد.

،ایسنا

اخبار ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 781

به "افزایش ابتلا به کرونا به لطف رفتار پر خطر دانشجویان اسپانیایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ابتلا به کرونا به لطف رفتار پر خطر دانشجویان اسپانیایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید