بایدن خواستار برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز در مینیاپولیس شد

به گزارش بازی های اندروید، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، با وجود برقراری قانون منع تردد در مینیاپولیس، این شهر همچنان چهره امنیتی دارد و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خواستار برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز از سوی معترضین شده است.

بایدن خواستار برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز در مینیاپولیس شد

رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه هیچ توجیهی برای آشوب و غارت گری وجود ندارد، معترضان به خشونت پلیس این کشور را به برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز دعوت کرد.

بایدن با درخواست برای برقراری آرامش بعد از کشته شدن این سیاه پوست، گفت که اظهارات رئیس پلیس مینیاپولیس مبنی بر اینکه افسر ضارب، سلاح های خود را اشتباه کرده بود، صحیح است.

وی در این باره توضیح داد: بنظرم باید صبر کنیم و ببینیم تحقیقات چه چیزی نشان می دهد. همه شما تصاویر دوربین لباس افسر پلیس را مشاهده کرده اید که خشن هم هست. سوال اینجاست که آیا تصادفی بود یا عامدانه. ولی فعلاً باید اعلام کنم که هیچ توجیهی برای غارتگری وجود ندارد. هیچ توجیهی برای خشونت نیست. تظاهرات مسالمت آمیز اما قابل درک است.

این شرایط در حالی است که در پی کشته شدن یک مرد سیاه پوست توسط پلیس زن آمریکایی در شهر مینیاپولیس و تظاهرات گسترده علیه این جنایت، شهردار این منطقه بامداد سه شنبه (به وقت تهران) قانون منع آمد و شد در این شهر برقرار کرد.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، رئیس پلیس این شهر مدعی است، افسر زنی که به دانته رایت جوان سیاه پوست 20 ساله شلیک کرده و او را به قتل رساند، تفنگ دستی خود را با تفنگ الکتریکی (تِیزر) اشتباه گرفته بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1103

به "بایدن خواستار برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز در مینیاپولیس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن خواستار برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز در مینیاپولیس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید