بایرن مونیخ با رکود گلزنی پیشین خود برابر شد

به گزارش بازی های اندروید، شاگردان هانسی فلیک ضمن صعود به ملاقات فینال جام حذفی آلمان، رکوردی جالب را هم از خود برجای گذاشتند.

بایرن مونیخ با رکود گلزنی پیشین خود برابر شد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بایرن مونیخ در حالی شب گذشته (چهار شنبه) پیروز شد به لطف گلزنی های ایوان پریشیچ و روبرت لواندوفسکی با نتیجه 2 بر یک اینتراخت فرانکفورت را در استادیوم آلیانتس آره نا شکست دهد و راهی ملاقات فینال جام حذفی آلمان گردد که با رکورد پیشین خود برابر شد.

گل هایی که پریشیچ در دقیقه 14 و لواندوفسکی در دقیقه 75 این بازی به ثمر رساندند، به ترتیب صد و بیست وهشتمین و صد و بیست ونهمین گل این فصل بایرن مونیخ در تمامی رقابت ها بود و همین سبب شد تا آنها با رکورد 129 گل زده خود در فصل 73-1972 برابر شوند و حالا این فرصت را دارند تا در بازی فینال جام حذفی آلمان و چهار ملاقات به جامانده بوندس لیگا حتی این رکورد را بهبود ببخشند.

بایرنی ها که این 129 گل را در 43 بازی از رقابت های مختلف فصل جاری به ثمر رسانده اند، از این بین 90 گل زده را در 30 بازی بوندس لیگا از خود به ثبت رسانده اند. روبرت لواندوفسکی هم که این فصل 45 گل در رقابت های مختلف به ثمر رسانده، با 30 گل زده بهترین گلزن بوندس لیگا هم به شمار می رود.

شاگردان هانسی فلیک که حالا در 12 بازی متوالی به پیروزی رسیده اند و در 21 بازی پیاپی در تمامی رقابت ها هم شکست ناپذیر بوده اند، در ملاقات فینال جام حذفی آلمان باید به مصاف بایرلورکوزن بروند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 541

به "بایرن مونیخ با رکود گلزنی پیشین خود برابر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرن مونیخ با رکود گلزنی پیشین خود برابر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید