بنزما و مودریچ در آستانه تمدید قرارداد، ابهام در خصوص ادامه همکاری رئال مادرید با راموس

به گزارش بازی های اندروید، خبرگزاری خبرنگاران- مرد اول خط حمله رئال مادرید به زودی قراردادش را با این باشگاه تمدید می کند.

بنزما و مودریچ در آستانه تمدید قرارداد، ابهام در خصوص ادامه همکاری رئال مادرید با راموس

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، کریم بنزما در 33 سالگی نیز می درخشد؛ کاپیتان این روزهای رئال مادرید تا 2022 با این باشگاه قرارداد دارد اما عملکرد بسیار خوب او در این فصل باعث شده رئال مادرید تصمیم به تمدید قرارداد او بگیرد. به نقل از مارکا، رئال مادرید در آستانه تمدید قرارداد کریم بنزما به مدت یک سال دیگر و تا تابستان 2023 قرار گرفته است. رئال مادرید و کریم بنزما از همکاری با یکدیگر لذت می برند و مسئله ای برای تمدید قرارداد یک ساله کریم بنزما وجود ندارد.

پیش از رویارویی رئال مادرید با آتالانتا، کریم بنزما در خصوص تمدید قراردادش گفته بود اگر رییس باشگاه می خواهد قراردادش را تمدید کنند، درهای مذاکره باز خواهد بود. در صورتی که رئال مادرید بتواند بازیکنانی چون ارلینگ هالند یا کیلیان ام باپه را به ترکیبش اضافه کند، مشخصا نقش کریم بنزما در ترکیب اصلی رئال مادرید کم رنگ تر خواهد شد اما قدرت رهبری و البته موقعیت سازی او به عنوان یک مهاجم همچنان می تواند به رئال مادرید کمک مهمی کند. در حال حاضر، کریم بنزما رهبر خط حمله رئال مادرید است و ماندن او در باشگاه کاملا منطقی به نظر می رسد.

لوکا مودریچ فصل آینده نیز در رئال مادرید توپ خواهد زد. لوکا مودریچ، در 35 سالگی قرارداد خود را با رئال مادرید به مدت یک فصل دیگر تمدید کرده و برای دهمین فصل متوالی در مادرید بازی خواهد کرد. به نقل از AS، این تمدید قرارداد برای هافبک کروات با کاهش دستمزد نیز همراه شده اما احتمالاً شاهد بازنشستگی ستاره شماره 10 مادریدی ها در پیراهن این تیم باشیم.

مودریچ راجع به تمدید قرارداد خود گفت: خوب پیش می رود. چیز بیشتری نمی توانم بگویم. همیشه گفته ام که می خواهم در رئال مادرید بمانم. احساس خوشحالی می کنم و امیدوارم که سال آینده نیز اینجا باشم.

سرخیو راموس، کاپیتان تیم رئال مادرید ظاهراً به انتها خط خود در این باشگاه رسیده است. قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید در انتها فصل جاری به انتها می رسد و هنوز هیچ خبری از تمدید به گوش نمی رسد. به نقل از Carrusel Deportivo و AS، در واقع مدیران رئال مادرید معتقد هستند که سرخیو تصمیم به جدایی در انتها فصل گرفته چون خارج از باشگاه پیشنهاد بهتری دارد. اما واقعیت این است که کاپیتان تیم با بدشانسی هم روبرو شده است.

در بازه ای که راموس به علت مصدومیت و سپس ابتلا به ویروس کرونا، در مقطعی حساس و کلیدی پیروز به همراهی رئال مادرید نشد، ناچو فرناندز و ادر میلیتائو زوج فوق العاده مطمئنی را در قلب خط دفاعی تیم تشکیل دادند و در سه بازی حساس مقابل لیورپول و بارسلونا تنها دو گل دریافت کردند و هر سه بازی با پیروزیت پشت سر گذاشته شد.

همین امر، 76 روز مانده به انتها قرارداد راموس، کاهش وابستگی تیم به این بازیکن را نشان می دهد و زمان به سرعت به ضرر کاپیتان می گذرد. باشگاه مایل به ادامه همکاری با راموس است اما تنها در صورتی که پیشنهاد روی میز را بپذیرد. از طرفی به نظر می رسد مراحل انتقال داوید آلابا نیز به انتها خود نزدیک است و طبق همین گزارش ها، قرارداد ناچو یک سال دیگر تمدید خواهد شد و ادر میلیتائو فروشی نیست.

انتظارات در رئال مادرید بالا است و از این رو، رئال مادرید بیکار نخواهد نشست و سخت تلاش می کند تا برای فصل جدید، خودش را تقویت کند. وب سایت مارکا در گزارشی مفصل به اهداف نقل و انتقالاتی رئال مادرید در تابستان 2021 پرداخته که به مرور آن ها می پردازیم. گام اول، رسمی کردن انتقال داوید آلابا است. رئال مادرید در ژانویه برای انتقال آزاد داوید آلابا از بایرن مونیخ با او به توافق رسید اما با وجود این توافق، انتقال آلابا به رئال مادرید در انتها فصل 21-2020 رسمی خواهد شد. رئال مادرید علاوه بر جذب آلابا، به دنبال تقویت خط حمله هم خواهد بود. مشخصا ارلینگ هالند و کیلیان ام باپه، اهداف اصلی رئال مادرید هستند و این دو بازیکن علاقه زیادی برای انتقال به این تیم دارند اما متقاعد کردن پاری سن ژرمن و دورتموند ساده نخواهد بود. برای انجام خریدهای بزرگ، مشخصا لازم است چند بازیکن به فروش بروند تا پول برای انجام هزینه ها فراهم شود.

بازیکنان باتجربه ای که دستمزد بالایی می گیرند اما کارایی چندانی ندارند، در تابستان می توانند رئال مادرید را ترک کنند؛ گرت بیل، مارسلو و ایسکو از این دسته هستند. آلوارو ادریوزولا، ماریانو دیاز و لوکا یوویچ هم می توانند به باشگاه های دیگر پیشنهاد شوند. قرارداد سرخیو راموس و لوکاس واسکز در انتها فصل با رئال مادرید تمام می شود. لوس بلانکوس با سرخیو راموس در حال مذاکره است اما واسکز فاصله زیادی برای توافق دارد و البته دچار مصدومیتی شده که فصل را برایش به انتها رسانده است. برخی بازیکنان نیز در رئال مادرید، غیرقابل فروش هستند و با هیچ قیمتی به فروش نخواهند رسید؛ وینیسیوس جونیور، رودریگو گوئس، فدریکو والورده و مارتین اودگارد از این دسته هستند. مشخصا تیبو کورتوا، کاسمیرو، تونی کروس و کریم بنزما هم در بازار نخواهند بود. رئال مادرید برای حفظ وینیسیوس جونیور جدی است و به توانایی ها و استعداد این وینگر جوان برزیلی اعتماد دارد؛ از این رو از وینیسیوس برای جذب ام باپه استفاده نخواهد شد.

رافائل واران تا 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد و به نظر نمی رسد که بخواهد قراردادش را با این تیم تمدید کند. واران در آستانه 28 سالگی است و در نظر دارد چالش جدیدی را تجربه کند. رئال مادرید می تواند او را در تابستان پیش رو با قیمتی حدود 70 میلیون یورو به فروش برساند. اخیرا ادر میلیتائو و ناچو فرناندز در خط دفاعی رئال مادرید، عملکرد مطمئنی نشان داده اند و البته پائو تورس و ژول کونده، گزینه های گران قیمتی برای جانشینی رافائل واران هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1141

به "بنزما و مودریچ در آستانه تمدید قرارداد، ابهام در خصوص ادامه همکاری رئال مادرید با راموس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنزما و مودریچ در آستانه تمدید قرارداد، ابهام در خصوص ادامه همکاری رئال مادرید با راموس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید