به جدایی از پرسپولیس فکر نمی کنم

به گزارش بازی های اندروید، به گزارش خبرنگاران، مهدی عبدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس است که طبق اعلام مدیر برنامه اش از باشگاه تراکتور پیشنهاد دارد.

به جدایی از پرسپولیس فکر نمی کنم

این خبر را امروز سایت باشگاه پرسپولیس بیان کرد و به نقل از عبدی که همراه مدیر برنامه اش جلسه ای با مدیرعامل پرسپولیس داشته است، نوشت: من شخصا تمایلی برای جدایی ندارم. در واقع باید بگویم پرسپولیس را راحت به دست نیاوردم که آن را راحت از دست بدهم. حضور و بازی در پرسپولیس بهترین اتفاق در زندگی حرفه ای من بوده است. واقعا بابت اعتماد کادر فنی و شخص آقای کالدرون و فرصتی که پرسپولیس به من داده است، ممنون هستم. تمام کوشش من برای این است که از فرصت هایی که به من داده می گردد به خوبی استفاده کنم.

مهاجم پرسپولیس ادامه داد: باید از کادر تیم و همچنین همبازیانم و حمایت آنها و باشگاه و طرفداران و پیشکسوتان تشکر کنم. قطعا تمام کوشش خود را به کار بسته ام و امیدوارم انتظارات را بر آورده کنم. به تیم دیگری فکر نمی کنم . می خواهم نیم فصل دوم را با موفقیت بیشتر برای پرسپولیس پشت سر بگذارم. سعی من این است که یک مهره موثر برای پرسپولیس باشم و کادر فنی و طرفداران از عملکرد من راضی باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 167

به "به جدایی از پرسپولیس فکر نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به جدایی از پرسپولیس فکر نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید