تارتار: مطمئنم که داوری ما پاک است و به سلامت داور ان مان شک ندارم، فردا یک آزمون بسیار مهم برای طرفداران ماست

به گزارش بازی های اندروید، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: هوادارانی که همواره به ما می گفتند تیم اول شان نفت است فردا در یک آزمون سخت قرار خواهند گرفت.

تارتار: مطمئنم که داوری ما پاک است و به سلامت داور ان مان شک ندارم، فردا یک آزمون بسیار مهم برای طرفداران ماست

به گزارش خبرنگاران از مسجدسلیمان، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از ملاقات شاگردانش مقابل تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در ادامه بازی های سختی که در دور برگشت طی می کنیم فردا با تیم خوب سپاهان بازی داریم. فردا کار خیلی سختی داریم, چون سپاهان در نیم فصل به خوبی تجهیز شده است و بازیکنان باکیفیت و جنگنده ای دارد. همچنین این تیم کادر فنی خوب و باشگاهی ساختارمند دارد. این تیم از هر لحاظ برای قهرمانی بسته شده و در سه جام هم مدعی قهرمانی است، ولی ما هم بازیکنان شجاع و باغیرتی داریم و امیدواریم با ارائه یک بازی خوب مقابل سپاهان پیروز شویم.

وی با اشاره به همزمانی این ملاقات با دربی تهران, توضیح داد: فردا یک آزمون بسیار مهم برای طرفداران مان است. با توجه به همزمان بودن بازی ما با دربی, طرفدارانی که همواره به ما می گفتند تیم اول شان نفت است فردا در یک آزمون سخت قرار خواهند گرفت. البته من مطمئنم که فردا آنها سربلند می شوند و ما را در بازی سخت مقابل سپاهان تنها نمی گذارند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره انتخاب محمدحسین ترابیان به عنوان داور برای ملاقات فردای تیمش, گفت: به سلامت داور های مان شک ندارم، ولی داوری که برای این بازی در نظر گرفته شده مقداری کم تجربه است. با این حال امیدوارم قضاوت خوبی داشته باشد و راه خودش را برای موفقیت در آینده هموار کند. مطمئنم که داوری ما پاک است، ولی سپاهان تیم بزرگی است و ماهم سال جاری تیم خوبی بودیم و امیدوارم داوری فردا هم قضاوت خوبی داشته و تأثیری در بازی نداشته باشد.

تارتار درباره غایبان تیمش هم بیان نمود: محروم ما مجید عیدی است و عباس عسگری هم کماکان مصوم است و برای فردا نمی تواند بازی کند، اما سایر بچه ها شرایط خوبی دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 253

به "تارتار: مطمئنم که داوری ما پاک است و به سلامت داور ان مان شک ندارم، فردا یک آزمون بسیار مهم برای طرفداران ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: مطمئنم که داوری ما پاک است و به سلامت داور ان مان شک ندارم، فردا یک آزمون بسیار مهم برای طرفداران ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید