تحریم های جدید آمریکا علیه شخصیت های حقیقی و حقوقی چینی

به گزارش بازی های اندروید، دولت ترامپ روز آدینه تحریم هایی علیه تشکیلات شبه نظامی چین در سین کیانگ و دو مقام چینی وضع کرد؛ اقدامی که احتمالاً باعث نزول بیشتر روابط آمریکا-چین خواهد شد. این اقدام همچنین می تواند بهانه آغازین تحریم های بیشتر علیه تشکیلات متعلق به دولت و دیگر نهادهای دولتی در چین باشد.

تحریم های جدید آمریکا علیه شخصیت های حقیقی و حقوقی چینی

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نقل از فارن پالسی، این اقدام که روز آدینه از سوی وزارت خزانه داری آمریکا اعلام شد، نیروی فراوری و سازندگی سین کیانگ یا XPCC را در لیست سیاه قرار می دهد؛ از جمله سان جینلانگ، کمیسر سیاسی سابق این نیرو و پنگ جیاروی، معاون دبیر حزب و فرمانده XPCC، به خاطر نقض حقوق بشر در ارتباط با سرکوب شدید اویغورها و دیگر اقلیت های قومی در منطقه سین کیانگ چین در فهرست تحریم هستند.

این اعلامیه، تشدید فوق العاده ای برای دولت ترامپ به حساب می آید که بر روی تحریم ها به عنوان ابزار بی پرده ای برای سیاست خارجی به منظور تنبیه دشمنان در ایران، کره شمالی یا ونزوئلا حساب می نماید. این تحریم ها همچنین توجهات را بر نیرویی متمرکز می نماید که کنترل بخش زیادی از اقتصاد ناحیه ای را در ناحیه غربی سین کیانگ -محل سکونت اویغورها- در دست دارد.

تحریم های جدید می تواند نشانه ای از هدف دریافت دیگر بخش های عظیم، مانند ساخت و ساز پایگاه ها توسط چین در آب های مورد مناقشه دریای چین جنوبی باشد که آمریکا تحت قانون بین المللی آن را غیرقانونی می پندارد. با این وجود، این مقامات معتقدند تحریم به تنهایی موجب تغییر جهت پکن نمی شوند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 663

به "تحریم های جدید آمریکا علیه شخصیت های حقیقی و حقوقی چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم های جدید آمریکا علیه شخصیت های حقیقی و حقوقی چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید