توزیع اعتبارات سال 99 کهگیلویه و بویراحمد در آینده نزدیک

به گزارش بازی های اندروید، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار توزیع اعتبار سال 99 این استان در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

توزیع اعتبارات سال 99 کهگیلویه و بویراحمد در آینده نزدیک

حسن نوروزی روز چهارشنبه، 22 آبان ماه طی بازدید از غرفه خبرنگاران در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: که منتظر هستیم طی روزهای آینده اعتبارات سال 99 نیز ابلاغ شود و در 10 روز آینده نیز شورای برنامه ریزی استان را تشکیل دهیم و اعتبارات سال 99 را که طبق هر ساله باید در خرداد یا تیرماه 99 انجام می دادیم اما امسال بنا به تغییرات در بودجه در آبان ماه یا هفته اول آذر ماه توزیع اعتبار را خواهیم داشت.

وی اظهارکرد: در خصوص شرایط اعتبارات راه آهن اقلید- یاسوج بیان نمود: بنا به شرایط اعتباری کشور سیاست گذاری دولت و سازمان برنامه و بودجه بر اینست که پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد تامین اعتبار شوند که همه پروژه های ملی با پیشرفت پایین اینکه در این شرایط انتظار اختصاص اعتبار قابل توجهی باشیم، بجا نیست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم با بهره برداری از و تکمیل پروژه های با پیشرفت بالا پروژه راه آهن اقلید- یاسوج در اولویت بعدی قرار گیرد.

نوروزی شرح داد: در رابطه با مجتمع فرهنگی یاسوج بیان نمود: در سال 98 به تبعیت از سیاست های کلی دولت اعتبارات را براساس اولویت تقسیم کنیم به این صورت که هر سال 1900پروژه را از محل اعتبارات عمرانی تامین می کردیم که امسال این تعداد را به 1400 پروژه رسانده ایم و براساس اولویت بندی اعتبار اختصاص داده می شود.

وی ادامه داد: امسال 18 پروژه مهم استان در قالب پروژه های اقتصاد مقاومتی تعریف شده است که هر کدام به بهره رداری برسد حتما در سیمای اقتصادی شهرستان های استان تاثیرگذار خواهند بود. همه تلاش خود را خواهیم کرد که این پروژه ها تخصیص 100درصد داده شوند تا بتوانیم به مردم استان خدمتی را ارائه کرده باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: آخرین نرخ بیکاری استان کهگیلویه و بویراحمد 9.9درصد بوده که متوسط کشور 9.3 درصد بود و استان تقریبا در رده متوسط کشور است اما واقعیت اینست که نرخ بیکاری سالانه ملاک است که آخرین نرخ بیکاری سالانه استان12.5 درصد بود که از متوسط کشور بالاتر است در حالی که سال 92 نرخ بیکاری استان 16.5 درصد بود یعنی در مجموع طی چند سال اخیر با وجود وارد شدن نیروی کار جدید و بیشتر شدن نرخ مشارکت نیروی کار، نرخ بیکاری استان کاهش یافت.

نوروزی در خصوص حقوق کارمندان و مدیران و تفاوت حقوق این دو قشر باهم بیان نمود: حقوق مدیران و کارمندان تابع قانون مدیریت خدمات کشوری است که مدیر ممکن است حق مدیریت مبلغی دریافت کنند اما این تصور نباشد که کسی که مدیر است ماهانه 10 تا 15 میلیون تومان می گیرد، نه از این خبرا نیست. اما اگر حقوق یک مدیر و کارمند با شرایط یکسان را در نظر بگیریم تفاوت حقوقی ماهانه حداکثر یک میلیون تومان است.

وی تاکید کرد: موضوع اقتصاد مقاومتی و شرایط سخت را در کشور مطرح می کنیم و بخواهیم بر منابع داخلی کشور تکیه کنیم طبیعی است که باید سختی ها را بپذیریم، اما کارمند باید متناسب با تورم حقوقش افزایش پیدا کند که توقع بحقی است اما باید شرایط بودجه کشور را در نظر بگیریم هم اکنون بیش از 90 درصد از بودجه 440هزار میلیارد تومان کشور در زمینه هزینه ای مصرف می شود.

به گزارش خبرنگاران، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شرح داد: اینکه توقع داشته باشیم که اعتبارات هزینه ای و حقوق کارمندان متناسب با تورم افزایش یابد طبیعتا درست نیست اما می پذیریم که سختی برای همه آحاد مردم و کارکنان دولت وجود دارد که باید شرایط سخت را نیز بپذیریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 51

به "توزیع اعتبارات سال 99 کهگیلویه و بویراحمد در آینده نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع اعتبارات سال 99 کهگیلویه و بویراحمد در آینده نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید