تیراندازی در ساختمان نیروی دریایی امریکا 13 کشته بر جای گذاشت

به گزارش بازی های اندروید، خبرنگاران: در جریان تیراندازی در ساختمان نیروی دریایی امریکا در واشنگتن 13 تن کشته شده اند.

تیراندازی در ساختمان نیروی دریایی امریکا 13 کشته بر جای گذاشت

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز ویلا در شمال با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، اداره پلیس واشنگتن اعلام کره است که صبح روز دوشنبه (25 شهریور) در جریان تیراندازی در یکی از عظیم ترین ساختمان های نیروی دریایی امریکا 13 تن کشته و تعداد زیادی زخمی شده اند.

برپایه گزارش ها، حوالی ساعت 8:20 دقیقه صبح در ساختمان مقر فرماندهی نیروی دریایی واقع در جنوب شرقی واشنگتن، جایی که نزدیک به سه هزار تن مشغول به کار هستند تیراندازی شده است.

به گفته کتی لانیر، رییس پلیس منطقه واشنگتن دی سی، یکی از مهاجمان کشته شده اما پلیس در جست وجوی دو مظنون احتمالی دیگر هستند.

مقامات امنیتی گفته اند که مهاجمین لباس های فرم نظامی بر تن داشته اند.

فرماندهی سیستم های دریایی عظیمترین نهاد از پنج مرکز فرماندهی تسلیحاتی نیروی دریایی امریکا است و مسئولیت ساخت، خرید و حفاظت از کشتی ها و زیردریایی ها را بر عهده دارد.

افسران پلیس خیابان های نزدیک به محله نیوی یارد را مسدود نموده اند و به کارمندان نیز دستور داده اند در محل امنی پناه بگیرند.

افزون بر این، پلیس پایتخت امریکا که مسئولیت محافظت از کنگره امریکا را بر عهده دارد تصدیق نموده است که تمهیدات امنیتی در مرکز سیاسی امریکا در واشنگتن افزایش یافته است.

در این بین یک مدرسه ابتدایی واقع در جنوب واشنگتن در آستانه بازگشایی به دلایل امنیتی تعطیل شده است.

یکی از مقامات ناشناس کاخ سفید به نشریه واشنگتن پست گفته است که باراک اوباما، رئیس جمهور امریکا از این موضوع مطلع شده است.

این شخص اظهار کرد: رئیس جمهور به گروه خود دستور داد تا با نیروهای فدرال، از جمله نیروی دریایی و اف بی آی و همچنین مقامات محلی در ارتباط باشند. ما از شهروندان می خواهیم به مقامات گوش دهند و از دستورات پیروی نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 381

به "تیراندازی در ساختمان نیروی دریایی امریکا 13 کشته بر جای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی در ساختمان نیروی دریایی امریکا 13 کشته بر جای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید