ثبت نام پذیرش بدون کنکور ارشد 99 از امروز، 25 آذر آغاز می شود

به گزارش بازی های اندروید، ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 از امروز 25 آذرماه آغاز می شود.

ثبت نام پذیرش بدون کنکور ارشد 99 از امروز، 25 آذر آغاز می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، بر اساس مصوبات جلسه پانزدهم و جلسه 16 شورای سنجش و پذیرش در دوره های تحصیلات تکمیلی (4 مرداد و 10 آبان سال 1399) و اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد در رشته محل هایی که ظرفیت آن ها در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی تکمیل نشده و فاقد انتخاب رشته کننده مردود هستند، پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل تراز شده کارشناسی) به صورت متمرکز صورت گیرد.

براین اساس مرحله ثبت نام پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل) کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 از امروز، سه شنبه 25 آذر 99 و به صورت متمرکز از سوی سازمان سنجش شروع می شود و متقاضیان ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در این مرحله می توانند پس از مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته خود تا روز یکشنبه 30 آذر 99 اقدام کنند.

گفتنی است؛ اطلاعات رشته ها و دانشگاه ها در دفترچه راهنمای ثبت نام همزمان با شروع ثبت نام اعلام می شود. شروع به تحصیل این داوطلبان از نیمسال دوم و بهمن ماه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 922

به "ثبت نام پذیرش بدون کنکور ارشد 99 از امروز، 25 آذر آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام پذیرش بدون کنکور ارشد 99 از امروز، 25 آذر آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید