حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا؛ شمشیری دو لبه برای بانوی پیر و کالچو

به گزارش بازی های اندروید، کنار رفتن بانوی پیر از لیگ قهرمانان اروپا نه تنها به ضرر این تیم بلکه به ضرر فوتبال ایتالیا شد.

حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا؛ شمشیری دو لبه برای بانوی پیر و کالچو

در سفر با تور هلند از کشور گلهای لاله دیدن کنید و آسیاب های بادی آمستردام هلند را نظاره گر باشید.

به گزارش خبرنگاران، باخت شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال یوونتوس در خانه بایرن مونیخ که منجر به حذف بانوی پیر از لیگ قهرمانان اروپا شد، بدان معناست که فوتبال ایتالیا فرصت پس دریافت چهارمین سهمیه اش در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.

باخت یووه به عنوان آخرین بازمانده ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا بدان معناست که سری A نمی تواند جای لیگ برتر انگلیس را در رده بندی لیگ های اروپایی در اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) بگیرد و این بدان معناست که لیگ برتر با وجود حذف آرسنال (پس از قبول شکست برابر بارسلونا) همچنان در لیگ قهرمانان دارای چهار سهمیه خواهد بود.

حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا بدان معناست که حالا لاتزیو تنها تیم ایتالیایی باقی مانده در تمامی رقابت های اروپایی (لیگ اروپا) است.

اگر تیم های ایتالیایی در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا بهتر نتیجه می دریافتد، این احتمال وجود داشت که برای فصل 18-2017 یکی از چهار سهمیه لیگ برتر در لیگ قهرمانان از انگلیسی ها گرفته و به ایتالیا داده گردد اما اکنون رخ دادن این اتفاق از لحاظ محاسباتی برای ایتالیایی ها غیرممکن است، حتی اگر لاتزیو قهرمان لیگ اروپا گردد.

رده بندی لیگ های باشگاهی اروپا در یوفا بر اساس عملکرد و نتایج نمایندگان آنها در لیگ اروپا و لیگ قهرمانان در بازه های زمانی پنج ساله است. لیگ برتر انگلیس در حال حاضر 3.97 امتیاز بیشتر از سری A ایتالیا دارد. ایتالیایی ها اما سال آینده برای پس دریافت سهمیه چهارم شان در لیگ قهرمانان اروپا شانس بیشتری خواهند داشت، چون فصل 12-2011 که چلسی در مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد از بازی زمانی پنج ساله یوفا برای محاسبه امتیازات و عملکرد باشگاه ها خارج می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 122

به "حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا؛ شمشیری دو لبه برای بانوی پیر و کالچو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا؛ شمشیری دو لبه برای بانوی پیر و کالچو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید