حزب دولتی آلمان: ترامپ فردی خودشیفته و بی مسئولیت است

به گزارش بازی های اندروید، رئیس حزب سوسیال دموکرات آلمان با اشاره به سخنرانی ترامپ در اجلاس داووس وی را فردی خودشیفته و بی مسئولیت ارزیابی کرد که مسائل را درک نمی کند.

حزب دولتی آلمان: ترامپ فردی خودشیفته و بی مسئولیت است

با تورهای آلمان تابستان 99 از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه دی ولت آلمان، بعد از انتقاد حزب سبز آلمان از سخنرانی اخیر ترامپ در اجلاس داووس حالا حزب سوسیال دموکرات هم انتقادهای مشابهی را به سخنان ترامپ وارد نموده و از مواضع حزب سبز حمایت نموده است.

رابرت هابک، رئیس حزب سبز آلمان رئیس جمهور آمریکا را مانعی برای یافتن راه چاره های جدید برای مسائل دانسته و همه اتهاماتی که به وی وارد شده بود مبنی بر اینکه اظهاراتش نشانه آمریکایی ستیزی اوست را رد کرد.

وی سخنرانی ها و خودستایی های ترامپ در اجلاس داووس را فاجعه بار خوانده و این انتقاد خود را پاسخ مناسبی ارزیابی کرد.

رئیس حزب سبز آلمان در واکنش به سخنرانی ترامپ در اجلاس مالی داووس ترامپ را یک دشمن ارزیابی نموده بود که اروپا باید در برابر وی موضع گیری کند. این اظهارات وی با انتقادهایی از طرف بعضی مقامات آلمانی روبرو شده بود.

هابک همچنین گفته بود: اگر ما توانایی خشمگین شدن در برابر سیاست ها را از دست داده و همه چیز برای ما برابر شده و دیگر تفاوتی در کیفیت سیاست برای ما وجود نداشته باشد، در این صورت بحث سیاسی دیگر هیچ مفهومی ندارد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در داووس سخنرانی سراسر تمجید و تعریف از خود را ایراد کرد. وی کمتر درباره تغییرات آب و هوایی که از موضوعات مهم این اجلاس بود سخنی گفت. ترامپ در سخنرانی خود در داووس مفصلا دستاوردهای دولت خود را تمجید کرد.

هابک همچنین گفته بود که اروپا باید مبارزه با دونالد ترامپ را شروع کند. او در آن طرف ما واقع شده است. بعضی از سیاستمداران حتی با سرعت بیشتری در این جهت حرکت می نمایند که سیاره ما در اوضاع دشوارتری از آنچه امروز هست قرار گیرد.

حالا حزب سوسیال دموکرات هم از این مواضع و اظهارات رئیس حزب سبز آلمان حمایت نموده و ساسکیا اسکن، رئیس حزب سوسیال دموکرات آلمان ترامپ را فردی بی اندازه بی مسئولیت و خودشیفته دانست که مسئله تغییرات آب و هوایی را نمی فهمد.

وی خشم های برانگیخته شده از سخنرانی ترامپ در اجلاس داووس را درست ارزیابی نموده و از مواضع حزب سبز علیه ترامپ حمایت نموده و گفت: خشم رابرت هابک غلط و غافلگیر نماینده نبود. ترامپ تنها از خود و سیاست های حاشیه سازش تعریف و تمجید کرد.

رئیس حزب سوسیال دموکرات آلمان همچنین تاکید نمود که این مرد (ترامپ) پایداری را درک ننموده و مسائل آب و هوا را نمی فهمد؛ این باورکردنی نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 218

به "حزب دولتی آلمان: ترامپ فردی خودشیفته و بی مسئولیت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب دولتی آلمان: ترامپ فردی خودشیفته و بی مسئولیت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید