خاجی: همکاری های راهبردی ایران، روسیه و سوریه در مبارزه با تروریسم ادامه می یابد

به گزارش بازی های اندروید، دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در ملاقات سفیر سوریه در تهران گفت: همکاری های راهبردی ایران، روسیه و سوریه در راستای مبارزه با تروریسم و رایزنی های 3 کشور برای حل سیاسی بحران سوریه، ادامه می یابد.

خاجی: همکاری های راهبردی ایران، روسیه و سوریه در مبارزه با تروریسم ادامه می یابد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور ویژه سیاسی امروز (شنبه) با عدنان حسن محمود سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران ملاقات و در مورد آخرین تحولات سوریه و روابط فیمابین 2 کشور بحث و گفتگو کرد.

دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور ویژه سیاسی در این ملاقات با تاکید بر حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از سوریه در مبارزه با تروریسم توضیح داد که همکاری های راهبردی روسیه، سوریه و ایران در راستای مبارزه با پدیده شوم تروریسم و رایزنی های جاری سه کشور برای حل سیاسی بحران سوریه، تداوم خواهد یافت.

وی همچنین اهمیت تداوم فعالیت ها و همکاری های مشترک ایران، روسیه و ترکیه در قالب فرایند آستانه را مورد تاکید قرار داد.

علی اصغر خاجی همچنین با اشاره به استمرار تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ملت سوریه در شرایط سخت بحران سوریه و شیوع بیماری کرونا، بر ضرورت حمایت جامعه بین المللی از مردم سوریه، حاکمیت ملی و تمامیت ارضی این کشور در چارچوب قوانین بین المللی و مبارزه با تروریسم تاکید نمود.

سفیر سوریه نیز در این ملاقات با اشاره به روابط راهبردی بین دو کشور، اهمیت استمرار رایزنی ها بین 2 کشور در سطوح دوجانبه و منطقه ای را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش فارس، علی اصغر خاجی در سفیر اخیر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران به سوریه او را همراهی کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 527

به "خاجی: همکاری های راهبردی ایران، روسیه و سوریه در مبارزه با تروریسم ادامه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاجی: همکاری های راهبردی ایران، روسیه و سوریه در مبارزه با تروریسم ادامه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید