خبرنگاران آزادکار تیم ملی کشتی: شرایط تغییر وزن ندارم

به گزارش بازی های اندروید، تهران- خبرنگاران- آزادکار وزن 86 کیلو گرم تیم ملی کشتی ایران گفت: شرایط تغییر وزن ندارم و باید در همین وزن بمانم.

خبرنگاران آزادکار تیم ملی کشتی: شرایط تغییر وزن ندارم

احمد بذری روز پنجشنبه در این باره اضافه نمود: اکنون مشغول انجام تمرینات آماده سازی هستم و عباس حاج کناری مربی تیم ملی کشتی نیز برنامه های لازم را برای تمرینات ارایه می نماید.

وی ادامه داد: از هر فرصتی برای تمرین استفاده می کنم و حداقل یک جلسه در روز تمرینات را دنبال می کنم تا آمادگی نسبی خود را تا زمان برپایی اردوهای تیم ملی حفظ کنم.

کشتی گیر مازنی اضافه نمود: با توجه به اینکه یک سالن ورزشی در اختیار ما قرار گرفته است به صورت انفرادی و با یکی از دوستانم با رعایت شرایط بهداشتی تمرینات مرور فن و کشتی را نیز انجام می دهم.

وی درباره برنامه های آینده خود گفت: وزن طبیعی من 87 کیلوگرم است و امکان حضور در اوزان 79 یا 92 کیلوگرم را ندارم. اکنون با تمام توان فرایند آماده سازی خود را ادامه می دهم و هرجا که کادر فنی صلاح بداند مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم.

دارنده مدال نقره بزرگسالان آسیا در هند در خصوص عملکردش در این رقابت ها گفت: من پیش از این در تورنمنت های مختلف در رده سنی بزرگسالان شرکت نموده بودم اما برای نخستین بار در رقابت های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا حضور داشتم و در ملاقات فینال با کمی بی تجربگی و برنامه اشتباه، نتوانستم آن طور که می خواهم کشتی بگیرم.

وی در سرانجام در خصوص شرایط پیش آمده با توجه به شیوع ویروس کرونا اعلام کرد: همه باید موارد بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نمایند و کارهایی همچون شستن دست ها و زدن ماسک را فراموش ننمایند، متأسفانه در حال حاضر به خاطر مسافرت ها مازندران دوباره شلوغ شده است و در معرض خطر قرار گرفتیم، امیدوارم مردم به توصیه ها گوش نمایند تا هرچه زودتر از این ویروس خطرناک رهایی یابیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 495

به "خبرنگاران آزادکار تیم ملی کشتی: شرایط تغییر وزن ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آزادکار تیم ملی کشتی: شرایط تغییر وزن ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید