خبرنگاران ائتلاف سعودی در24 ساعت گذشته 68 بار آتش بس یمن را نقض کرد

به گزارش بازی های اندروید، تهران- خبرنگاران- ائتلاف متجاوزان به رهبری عربستان در 24 ساعت گذشته، 68 نوبت آتش بس در یمن را نقض کرد.

خبرنگاران ائتلاف سعودی در24 ساعت گذشته 68 بار آتش بس یمن را نقض کرد

شبکه خبری المسیره، یکشنبه شب به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد که ائتلاف متجاوزان در جبهه های الحدیده (غرب یمن) تنها در 24 ساعت گذشته، 68 بار آتش بس را نقض کرد و از جمله یک فروند جنگنده سعودی بر فراز شهر حیس به پرواز درآمد.

براساس این گزارش، در این مدت همچنین 26 مورد نقض آتش بس از طریق حملات توپخانه ای و 40 مورد نیز از طریق تیراندازی در مناطق مختلف صورت گرفت.

ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان حدود 10 روز پیش به طور رسمی از اعلام توافق آتش بس در یمن خبر داد و گفت که این آتش بس 2 هفته ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز قابل تمدید است، با این وجود اما این ائتلاف به آتش بس پایبند نبوده و روزانه مناطق مختلف یمن را آماج حملات هوایی و توپخانه ای قرار داده است.

ائتلاف کشورهای عربی به سرکردگی عربستان از 26 مارس2015 (فروردین 94) به بهانه بازگرداندن منصور هادی به قدرت یمن را هدف حمله های خود قرار داده اند. این در حالی است که پس از گذشت شش سال از این جنگ، ائتلاف سعودی هیچ دستاوردی در یمن کسب نکرده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 468

به "خبرنگاران ائتلاف سعودی در24 ساعت گذشته 68 بار آتش بس یمن را نقض کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ائتلاف سعودی در24 ساعت گذشته 68 بار آتش بس یمن را نقض کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید