خبرنگاران توفان به 150 واحد مسکونی مازندران خسارت وارد کرد

به گزارش بازی های اندروید، ساری - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: در پی توفان بامداد یکشنبه به بیش از 150 واحد مسکونی در سراسر استان خسارت وارد شد که بیشترین آن در شهرستان آمل گزارش شد.

خبرنگاران توفان به 150 واحد مسکونی مازندران خسارت وارد کرد

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش یکشنبه شب روابط عمومی استانداری مازندران مهدی رازجویان با بیان اینکه بیشترین میزان خسارت توفان در شهرستان آمل گزارش شد ، اضافه کرد: در آنالیز اولیه در شهرستان آمل حدود 130 واحد مسکونی دچار آسیب شده اند که از این تعداد ، سربندی 15 واحد بصورت 100 درصد تخریب و مابقی از 30 تا 70درصد آسیب دیده اند.

وی به تخریب جزئی سربندی تعدادی از گلخانه ها و 2 واحد مرغداری در آمل اشاره کرد و گفت: کارشناسان بنیاد مسکن در شهرستان بابل نیز در حال آنالیز هستند زیرا در این شهرستان نیز به تعدادی از واحدهای مسکونی خسارت وارد شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه در روستاهای منطقه لفور شهرستان سوادکوه شمالی نیز بخشی از خطوط مخابرات دچار خسارت شده است، به شکسته شدن تعدادی از درختان در شهر ساری اشاره کرد و گفت: چند واحد مسکونی در شهرستان رامسر نیز دچار خسارت جزئی شده اند که کار کارشناسی آن ها نیز در حال اجرا می باشد.

رازجویان ادامه داد: در شهرستان قائمشهر نیز حدود 10 واحد مسکونی دچار خسارت شده اند.

رازجویان با بیان اینکه در سایر شهرستان های مازندران تا به امروز خسارتی گزارش نشده است، توضیح داد: تمام کوشش دستگاه های خدمات رسان بر این است تا مسائل پیش آمده هر چه زودتر مرتفع شود.

وزش باد شدید و توفان که اواخر شب شنبه مازندران را درنوردید در بعضی ایستگاه های هواشناسی به سرعت حدود 100 کیلومتر بر ساعت رسید.

سرعت وزش باد در نوشهر با 97 کیلومتر بر ساعت رسید و پس از آن در آمل با 94 کیلومتر و رامسر با حدود 80 کیلومتر بر ساعت به بیشترین سرعت خود رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 479

به "خبرنگاران توفان به 150 واحد مسکونی مازندران خسارت وارد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توفان به 150 واحد مسکونی مازندران خسارت وارد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید