خبرنگاران دارنده طلای پاراآسیایی: در خانه فیلم مبارزه رقیبانم را بررسی می کنم

به گزارش بازی های اندروید، تهران - خبرنگاران- ملی پوش کم بینای جودوی ایران گفت: سلامت مهم تر از هر مقوله ای است و به این خاطر در خانه تمرینات سبک را دنبال می کنم و به بررسی فیلم حریفان می پردازم.

خبرنگاران دارنده طلای پاراآسیایی: در خانه فیلم مبارزه رقیبانم را بررسی می کنم

جهت دریافت خدمات طرح آلاچیق پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

وحید نوری که مدال طلای مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا را در کارنامه دارد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: ویروس کرونا شوک بزرگی به دنیا بود که بخش ورزش هم از آن بی نصیب نماند. مدت هاست تمرینات گروهی تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان تعطیل و طبق برنامه ای که از محمدرضا حاج یوسف زاده سرمربی و فرهاد معابی مربی داریم در خانه تمرینات سبک را انجام می دهیم. با این شرایط باید خود را آماده نگه داریم زیرا به زودی مسابقه رسمی در دستور کار نیست و زمان سرانجام کرونا هم نامشخص است.

قهرمان جودوی نابینایان دنیا اضافه کرد: سهمیه پارالمپیک من قطعی است و چند مسابقه دیگر در پیش دارم اما تعویق المپیک و شیوع ویروس کرونا در دنیا موجب شده تا برای آوردگاه توکیو 18 ماه دیگر صبر کنیم. الان نیز آماده مبارزه بودم که با تغییر تاریخ پارالمپیک باید همچنان برنامه ادامه پیدا کند.

این جودو کار کم بینای کشورمان در خانه ماندن را بهترین حربه برای شکست ویروس کرونا بیان کرد و گفت: هر چند تعطیلات سال نو و قرنطینه خانگی موجب یکنواختی زندگی شده است اما باید با سرگرمی های متنوع خود را برای گذر از این دوره آماده کنیم. من خود در کنار تمرینات سبک فیلم مبارزه حریفان را بررسی می کنم.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 287

به "خبرنگاران دارنده طلای پاراآسیایی: در خانه فیلم مبارزه رقیبانم را بررسی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دارنده طلای پاراآسیایی: در خانه فیلم مبارزه رقیبانم را بررسی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید