خبرنگاران سپاهان مقابل پرسپولیس 6تایی شد و از عدد 2096 گذشت

به گزارش بازی های اندروید، تهران- ایرن- سپاهان برای ششمین بازی متوالی در اصفهان مقابل پرسپولیس به فزونی نرسید تا حسرت این تیم برای شکست سرخپوشان به بیش از پنج سال و هشت ماه برسد.

خبرنگاران سپاهان مقابل پرسپولیس 6تایی شد و از عدد 2096 گذشت

به گزارش خبرنگاران، تیم های سپاهان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که در خاتمه این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید و 2 تیم صدرنشین لیگ امتیازات را تقسیم کردند.

این ششمین بازی متوالی ای بود که سپاهان در اصفهان پیروز به شکست پرسپولیس نمی شود. در این مدت سه برد و سه تساوی برای تیم پایتخت نشین به بار نشسته است. آخرین برد سپاهان به لیگ پانزدهم و بازی رفت برمی شود. دیداری که در تاریخ 22 مرداد 1394 برگزار گردید و سپاهان با راهنمایی حسین فرکی پیروز شد با نتیجه پرگل چهار بر 2 از سد پرسپولیسِ برانکو بگذرد.

از آن روز، 2هزار و 97 روز می گذرد. یعنی به عبارتی دیگر پنج سال و هشت ماه و 29 روز. و سپاهان هنوز نتوانسته این طلسم را بشکند. محرم نویدکیا هم پیروز به انجام این کار نشد. در این چند سال این نتایج در اصفهان در تقابل های این 2 تیم رقم خورده است:

سپاهان یک-3 پرسپولیس

سپاهان 2-2 پرسپولیس

سپاهان یک-یک پرسپولیس

سپاهان صفر-یک پرسپولیس

سپاهان صفر-3 پرسپولیس(انضباطی)

حالا در 12 دوئل اخیر این 2 تیم سپاهان تنها یک بار به رجحان دست پیدا نموده است. همچنین پنجمین تساوی در یازدهمین تقابل اردیبهشت ماهی این 2 تیم به ثبت رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1154

به "خبرنگاران سپاهان مقابل پرسپولیس 6تایی شد و از عدد 2096 گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سپاهان مقابل پرسپولیس 6تایی شد و از عدد 2096 گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید