خبرنگاران عامل متخلف اراضی ملی درترکالکی گتوند به دام افتاد

به گزارش بازی های اندروید، دزفول-خبرنگاران - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گتوند گفت: عامل متخلف که با قصد تصرف، اقدام به تسطیح یک هکتار از اراضی ملی در شهرترکالکی می کرد، با حکم دادستان دستگیر شد.

خبرنگاران عامل متخلف اراضی ملی درترکالکی گتوند به دام افتاد

سجاد خدادادی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: فرد متخلف به صورت غیرمجاز اراضی ملی پلاک 1 بخش 2 موسوم به ترکالکی را تصرف و تسطیح می کرد، که با ورود به موقع یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گتوند، دستور دادستان و همکاری نیروی انتظامی از این اقدام جلوگیری شد.

وی اضافه نمود: فرد متخلف توسط ماموران انتظامی کلانتری شهر ترکالکی گتوند دستگیر و راهی بازداشت شد، که پس از تشکیل پرونده با اخذ تعهد به صورت موقت آزاد شد.

خدادادی با بیان اینکه پرونده فرد مذکور در دستگاه قضایی در جریان است، ادامه داد: زمین مذکور توسط فرد متخلف به حال سابق در آمد و یکدستگاه لودر نیز از متصرف توقیف شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گتوند با بیان اینکه یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت مستمر و شبانه روزی به ویژه ایام نوروز در حال گشت زنی هستند، گفت: طبق قانون هر گونه تغییر و تصرف اراضی ملی بدون مجوز جرم است و با متخلفان به شدت برخورد می گردد.

خدادادی در سرانجام از مردم خواست ضمن رعایت اصول و نکات ایمنی هنگام استفاده از عرصه های طبیعی، درصورت مشاهده هرگونه تخلف، تصرف و آتش سوزی احتمالی در عرصه های جنگلی و مرتعی مراتب را به وسیله تلفن رایگان 1504 یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

به گزارش خبرنگاران 54 هزار هکتار منابع طبیعی شامل مراتع، بیشه زارها و جنگل های دست کاشته در شهرستان گتوند وجود دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 392

به "خبرنگاران عامل متخلف اراضی ملی درترکالکی گتوند به دام افتاد" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبرنگاران عامل متخلف اراضی ملی درترکالکی گتوند به دام افتاد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عامل متخلف اراضی ملی درترکالکی گتوند به دام افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید