خبرنگاران فرماندار: اصناف مزاحم باید از شهرستان ری خارج گردد

به گزارش بازی های اندروید، شهرری - خبرنگاران - فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه بسیاری از اصناف مزاحم شهر تهران در گذشته بدون هیچگونه هماهنگی با اصناف این شهرستان در این مکان استقرار یافته است، گفت: صنوف مزاحم باید ساماندهی و در صورت لزوم از ری خارج گردد.

خبرنگاران فرماندار: اصناف مزاحم باید از شهرستان ری خارج گردد

حسین توکلی کجانی شامگاه دوشنبه در جلسه رسیدگی به مسائل اتحادیه های واحدهای صنفی شهرستان ری، اظهار کرد: فرمانداری پیگیر ساماندهی کارگاه هایی است که در گذشته بدون هماهنگی اتحادیه ها و اتاق اصناف ری در بخش های مختلف این شهرستان استقرار یافته اند.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات اصلی فرمانداری ویژه شهرستان ری ساماندهی کارگاه های استقرار یافته در بخش خاوران است، افزود: عمده این کارگاه مشاغل مزاحم داخل شهر تهران بوده اند که در گذشته بدون هماهنگی با اتاق اصناف و اتحادیه های ری در خاوران استقرار یافته اند.

توکلی بیان نمود: بسیاری از کارگاه ها و مشاغلی که در شهرستان ری استقرار یافته اند از شهر دیگری جواز فعالیت دریافت نموده اند که باید به سرعت ساماندهی شوند.

وی در ادامه شهرستان ری را یکی از نقاط مالی مهم استان تهران و کشور برشمرد و گفت: این شهرستان به دلیل قرار گیری در کنار تهران پتانسیل خوبی برای توسعه و رونق مالی دارد که باید زمینه سرمایه گذاری در آن محقق گردد.

توکلی ادامه داد: سرمایه گذاری در بخش توسعه انبارها و دپو کالا به دلیل موقعیت خاص شهرستان ری می تواند منافع زیادی برای سرمایه گذاران داشته باشد.

وی با اشاره به وسعت بالا و تنوع مشاغل مختلف در شهرستان ری، ابراز کرد: ساماندهی مشاغل موجود در شهرستان ری موجب توسعه سرمایه گذاری در این محل می گردد که فرمانداری با جدیت به دنبال این امر است.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه صنوف در حوزه مالی یاری ویژه ای به دولت می نمایند، خاطر نشان کرد: مسائل واحدهای صنفی به خصوص پس از شیوع ویروس کرونا باید پیگیری و برطرف گردد و در این راستا تسهیلات کم بهره برای آنها درنظر گرفته گردد و امور مالیاتی نیز باید در این رابطه همراهی کند.

توکلی ادامه داد: عمده درآمد کشور در گذشته به وسیله نفت، مالیات و صادرات بود ولی با توجه به تحریم های ظالمانه هم اکنون درآمد دولت به وسیله مالیات است، اما در حال حاضر باتوجه به آسیب هایی که برای صنوف پیش آمده است، اداره کل امور مالیاتی باید پیگیر برطرف مسائل صنوف باشد.

جلسه رسیدگی به مسائل اتحادیه های واحدهای صنفی شهرستان ری عصر دوشنبه با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از روسای اتحادیه های صنفی شهرستان در محل اتاق اصناف برگزار گشت.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 573

به "خبرنگاران فرماندار: اصناف مزاحم باید از شهرستان ری خارج گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: اصناف مزاحم باید از شهرستان ری خارج گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید