خبرنگاران فیلمساز جوان همدانی در راه ایتالیا و سوئد

به گزارش بازی های اندروید، همدان- خبرنگاران- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: فیلم کوتاه خواب ماندگان به کارگردانی فرزانه قائمی فیلمساز جوان همدانی به جشنواره های ایتالیا و سوئد راه یافته است.

خبرنگاران فیلمساز جوان همدانی در راه ایتالیا و سوئد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

احمدرضا احسانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این جشنواره که از سال 1995 کار خود را شروع نموده هر ساله در تاریخ بیست و ششم دسامبر تا دوم ژانویه، در جزیره کاپری ایتالیا برگزار می گردد و هدف آن کشف استعداد و نمایش ماجراجویی هایی از سراسر دنیا است که رویا و واقعیت را درهم آمیخته باشند.

او اعلام کرد: با توجه به همه گیری کرونا، سال جاری این رویداد بین المللی به صورت آنلاین برگزار می گردد.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی همدان گفت: فیلم خواب ماندگان به کارگردانی فرزانه قائمی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان همدان، داستان کارگر جوانی را روایت می نماید که همسرش ناپدید شده و سفری را برای یافتنش شروع می نماید.

احسانی اضافه کرد: این فیلم با نام بین المللی (Dream Haulers) علاوه بر راه یافتن به جشنواره ایتالیا، منتخب دهمین دوره جشنواره بین المللی (BaNeFF) Balkan Nordic Film Festival 2020)در کشور سوئد هم شده است.

به گفته وی این جشنواره که انیستیتو فیلم سوئد یکی از برگزار کنندگان آن است، در تاریخ هفت تا بیست و یک ماه دسامبر در شهر استکهلم سوئد برگزار می گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اضافه کرد: رامتین کرامتی دیبا، رامونا خانقایی، شکوفه جعفری، مسعود بقایی و مجتبی مطلبی از بازیگران این فیلم هستند و علی تقدسی مدیر فیلمبرداری و سیدمیثم حسنی هم کار تدوین این اثر را انجام داده اند و زهرا شیخلانی وظیفه گریم و مصطفی اکبری کار صدابرداری را به عهده داشتند.

فیلم اول این فیلمساز همدانی با نام اعلا در چندین جشنواره معتبر داخلی و خارجی، از جمله جشنواره اوزارک آمریکا در سال 2017، جشنواره کفالو ایتالیا 2017 و جشنواره فیلم شهر به نمایش درآمده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 مرداد 1400 بروزرسانی: 28 مرداد 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1282

به "خبرنگاران فیلمساز جوان همدانی در راه ایتالیا و سوئد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فیلمساز جوان همدانی در راه ایتالیا و سوئد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید