خبرنگاران متخصصان عفونی تا انتها بحران کرونا در کنار مردم هستند

به گزارش بازی های اندروید، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیر گروه بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: همه متخصصان بیماری های عفونی در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان تا سرانجام بحران ویروس کرونا در کنار مردم و همراه با دانشگاه علوم پزشکی استان خواهند بود.

خبرنگاران متخصصان عفونی تا انتها بحران کرونا در کنار مردم هستند

دکتر علیرضا جانبخش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، حفظ سلامتی مردم به خصوص در مواقع بحرانی را یکی از وظایف ذاتی پزشکان رشته بیماری های عفونی دانست و افزود: در این روزهای اخیر همکاران مهربان ما شبانه روز در راستای وظایف حرفه ای خود عمل نموده و بدون کوچکترین چشمداشتی هر کدام بسته به توان و بضاعت خود هرچه در توان داشتند به کار گرفتند.

او گفت: پزشکان رشته بیماری های عفونی چه از طریق رسانه ها و ظرفیت های فضای مجازی و روش های مختلف به آگاهی دادن به آحاد مردم استان کرمانشاه مبادرت کردند و چه در عرصه پیشگیری و درمان بیماران در 2 مرکز اصلی و انجام مشاوره های فراوان در سایر مراکز درمانی سطح شهر اقدام نمودند.

وی اظهارداشت: به نظر می رسد دانشگاه علوم پزشکی تا به امروز با مجموع توان خود در کنترل بیماری کورونا پیروز بوده و با کمترین میزان مرگ و میر باوجود تعداد قابل توجه بیماران توانسته بحران را مدیریت کند.

مدیر گروه بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین از رسانه ها در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم با همراهی روابط عمومی دانشگاه قدردانی کرد و گفت: همچنین از مردم فهیم کرمانشاه که با رعایت مناسب اصول بهداشتی ما و دانشگاه را یاری نموده اند سپاسگزاری می کنم.

جانبخش در سرانجام تاکید کرد که همه همکاران من تا سرانجام این بحران در خدمتگزاری به مردم کرمانشاه لحظه ای فروگزار نبوده و در کنار تیم مدیریت دانشگاه خواهند بود.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا ساعت 12 دوشنبه شب موارد مثبت کووید 19 در این استان 188 نفر بوده که 6 نفر در 24 ساعت گذشته اضافه شده است.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این تعداد 182 مورد مبتلای به ویروس کرونا در استان تا به امروز 19 نفر فوت نموده اند که در 24 ساعت گذشته 2 مورد فوتی اضافه شده است.

به گفته او، همچنین از ابتدای شروع اپیدمی کرونا در استان تا به امروز 937 نفر بستری شدند که از این تعداد 826 نفر ترخیص و 92 نیز در بیمارستانهای استان بستری هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 413

به "خبرنگاران متخصصان عفونی تا انتها بحران کرونا در کنار مردم هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران متخصصان عفونی تا انتها بحران کرونا در کنار مردم هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید