خبرنگاران 40 هزار متر مکعب به ظرفیت آب هرمزگان اضافه شد

به گزارش بازی های اندروید، بندرعباس - خبرنگاران-مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب هرمزگان گفت: 40هزار متر مکعب آب به وسیله آب شیرین کن به ظرفیت آب شرب شهر بندرعباس اضافه شد.

خبرنگاران 40 هزار متر مکعب به ظرفیت آب هرمزگان اضافه شد

امین قصمی روز یکشنبه دراین زمینه اضافه کرد: این میزاب آب از محل آب شیرین کن یک میلیون متر مکعبی این شهر تامین شده که مشکل بندرعباس ، بندر خمیر و روستاهای راستا از جمله تازیان از این طریق برطرف می گردد.

وی اظهار امیدواری کرد: با بهره برداری از ظریفت آب شیرین کن 100هزار متر مکعبی ،مشترکان مرکز استان از آب سد استقلال بی احتیاج خواهند شد و این ظرفیت ضمن یاری به پایداری آب در شرق ، می تواند در میناب مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب هرمزگان توضیح داد: آب شیرین کن ها به عنوان منابع غیر متعارف در تامین آب هرمزگان در اولویت است و با اضافه شدن ظرفیت آب شیرین کن جدید، منابع آبی استان هرمزگان بویژه مرکز استان به پایداری لازم خواهد رسید.

قصمی یاد آور شد: این شرکت با احداث 47 سایت آب شیرین کن فعال توسط بخش خصوصی یکی از شرکت های پیش رو در زمینه استفاده از تکنولوژی شیرین سازی آب دریا درسطح کشور است و سالیانه 45میلیون و600 هزار متر مکعب

منابع آب شرب استان به وسیله تاسیسات نمک زدایی تامین می گردد و با تکمیل پروژه های در دست اجرا تا سرانجام دولت این ظرفیت به 89 میلیون متر مکعب در سال افزایش می یابد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 795

به "خبرنگاران 40 هزار متر مکعب به ظرفیت آب هرمزگان اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 40 هزار متر مکعب به ظرفیت آب هرمزگان اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید