خبرنگاران 6 دستگاه ویلای غیرمجاز در بخش چمستان نور تخریب شد

به گزارش بازی های اندروید، نوشهر - خبرنگاران - دادستان عمومی و انقلاب اسلامی بخش چمستان شهرستان نور گفت که 6 ویلای غیرمجاز در روستای کیابسر این بخش با حکم قضایی تخریب شده است.

خبرنگاران 6 دستگاه ویلای غیرمجاز در بخش چمستان نور تخریب شد

جهت دریافت خدمات قیمت ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دادگستری مازندران ، محمد زارع اضافه کرد : این ویلاهای غیرمجاز به مساحت چهار هزار مربع با حضور ماموران نیروی انتظامی تخریب شده است.

وی با اعلام این که احکام تخریب این ویلاها در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها صادر شد ، تاکید نمود: این حوزه قضائی به لحاظ دارا بودن موقعیت و شرایط خاص جغرافیایی و منابع طبیعی از اهمیت ویژه برخودار است و به صورت جدی با هر گونه تعرض یا تجاوز به حریم اراضی ملی و منابع طبیعی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

سال جاری با حکم مراجع قضایی از تغییر کاربری 80 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در بخش چسمتان این شهرستان جلوگیری شد.

بخش بَلَده شهرستان نور دارای 45 روستا است و به وسیله سه جاده به شهرهای شمالی و تهران دسترسی دارد. فاصله بلده با جاده هراز 53 کیلومتر و جاده چالوس هم 55 کیلومتر است.

این بخش حدود هفت هزار و 500 نفر جمعیت دارد.

شهرستان نور با جمعیتی دست کم 130 هزار نفردرغرب مازندران قراردارد

منبع: ایرنا
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 470

به "خبرنگاران 6 دستگاه ویلای غیرمجاز در بخش چمستان نور تخریب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 6 دستگاه ویلای غیرمجاز در بخش چمستان نور تخریب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید