خبرنگاران 700 وسیله بازی مجموعه های تفریحی لرستان استاندارد نیست

به گزارش بازی های اندروید، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل استاندارد لرستان گفت: 700 وسیله مستقر در زمین های بازی و مجموعه های تفریحی این استان فاقد گواهینامه استاندارد است که این مهم به بهره برداران آنها اعلام شد.

خبرنگاران 700 وسیله بازی مجموعه های تفریحی لرستان استاندارد نیست

مرضیه قنبریان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد: بعضی از تجهیزات و وسایل تفریحی مستقر در شهربازی و پارک ها، مشمول استاندارد اجباری هستند بنابراین فعالیت این وسایل بدون تاییدیه سازمان ملی استاندارد ممنوع است و بهره برداران ملزم به اخذ مجوز مربوطه و استانداردسازی هستند.

وی ادامه داد: 314 مورد بازرسی، بازدید فنی و ایمنی از وسایل و تجهیزات بازی، سال جاری در استان انجام و نواقص به بهره برداران اعلام شده است که باید در مهلت مقرر نسبت به برطرف نقص و یا تعطیلی این وسایل اقدام نمایند.

مدیرکل استاندارد لرستان اضافه کرد: در حال حاضر وسایل مجموعه شهربازی و پارک های استان به دلیل شیوع ویروس کرونا غیبرطرفال هستند اما نظارت های دوره ای این تجهیزات استمرار دارد.

قنبریان گفت: گواهینامه های استاندارد وسایل بازی دارای اعتبار یکساله هستند که اکنون 49 وسیله در استان این گواهینامه را دارند.

وی توضیح داد: چهار مجموعه شهربازی در شهرستان خرم آباد وجود دارد که همگی تعطیل هستند و فقدان انطباق استاندارد وسایل آنها به بهره برداران اعلام شده است.

قنبریان بر ضرورت رعایت استانداردهای وسایل بازی در سه مرحله خرید، نصب و بهره برداری تاکید نمود و گفت: شهرداری ها باید در زمان عقد قرارداد با بهره برداران، لزوم انطباق استاندارد وسایل را قید و بر اجرای آن تاکید نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 944

به "خبرنگاران 700 وسیله بازی مجموعه های تفریحی لرستان استاندارد نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 700 وسیله بازی مجموعه های تفریحی لرستان استاندارد نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید