دانشجویان متقاضی خوابگاه در پردیس کشاورزی تهران تا 15 بهمن برای ثبت نام فرصت دارند

به گزارش بازی های اندروید، معاونت دانشجویی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی تهران در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد که دانشجویان متقاضی خوابگاه باید تا 15 بهمن فرم ثبت نام را به اداره امور خوابگاه ها تحویل دهند.

دانشجویان متقاضی خوابگاه در پردیس کشاورزی تهران تا 15 بهمن برای ثبت نام فرصت دارند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت دانشجویی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی تهران در اطلاعیه ای نحوه پذیرش دانشجویان در خوابگاه های این پردیس را منتشر کرد.

براساس این اطلاعیه، پذیرش دانشجویان کارشناسی در خوابگاه های پردیس علوم کشاورزی و منابع طبیعی تهران تا اطلاع ثانوی امکان پذیر نیست و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز در صورت ارائه موافقت کتبی استاد راهنما، مدیر گروه و معاون آموزشی دانشکده و صرفا برای انجام فعالیت های پژوهشی و آزمایشگاهی حضوری مربوط به سرانجام نامه، می توانند در خوابگاه های پردیس اسکان یابند.

حداکثر اسکان در اتاق های خوابگاهی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی تهران 2 نفر پیش بینی شده است و مسئولان خوابگاه ها اجازه پذیرش مهمان برای اقامت ساعتی، روزانه یا ترم کامل را ندارند.

دانشجویان متقاضی استفاده از امکانات خوابگاهی این دانشگاه، تا 15 بهمن باید نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه آن به مدیریت امور خوابگاه ها اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 993

به "دانشجویان متقاضی خوابگاه در پردیس کشاورزی تهران تا 15 بهمن برای ثبت نام فرصت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان متقاضی خوابگاه در پردیس کشاورزی تهران تا 15 بهمن برای ثبت نام فرصت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید