درگیری های نظامی در قره باغ همچنان ادامه دارد

به گزارش بازی های اندروید، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از تداوم درگیری ها و تحرکات نظامی با ارمنستان در شب گذشته و امروز در محورهای مختلف منطقه مورد مناقشه قره باغ اطلاع داد.

درگیری های نظامی در قره باغ همچنان ادامه دارد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به نقل از وزارت دفاع جمهوری آذربایجان، واحدهای پدافند هوایی جمهوری آذربایجان ساعت 11 و 11 دقیقه روز شنبه به وقت محلی یک فروند جنگنده سوخو -25 ارمنستان را در جهت شهرستان جبرایل در قره باغ سرنگون کردند.

این گزارش همچنین با اعلام این که واحدهای ارتش جمهوری آذربایجان یک سامانه موشکی اس-300 نیروهای ارمنستان را نابود نموده است، گزارش تصویری در این زمینه نیز پخش کرد.

به گزارش وزارت دفاع جمهوری آذربایجان، شب گذشته نیز وضع متشنج بر منطقه مورد مناقشه قره باغ حاکم بوده و درگیری های نظامی در محورهای آق دره- آق دام و فضولی- هادروت- جبرایل ادامه داشت.

این گزارش اضافه نمود: ارتش جمهوری آذربایجان در این درگیری ها نیروهای ارمنی را مجبور به عقب نشینی نموده و در جریان آن مقادیری از تجهیزات نظامی از جمله هفت فروند زره پوش، 10 فروند خودروی باری نظامی، هفت فروند خودروی نظامی و دو واحد توپخانه را نابود نموده است.

درگیری های نظامی میان نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان پس از یک وقفه چند هفته ای بار دیگر از ششم مهرماه جاری از سر گرفته شده است.

پس از درگیری های نظامی چند روزه ماه جولای (اواسط تیر) بین نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان که منجر به تلفات جانی از هر دو طرف شد، جنگ لفظی و بعضی تحرکات نظامی به تنش در منطقه قفقاز دامن زد و بروز برخورد نظامی میان این دو کشور را قابل پیش بینی نموده بود.

با وجود حصول توافق آتش بس در مذاکرات آدینه گذشته (18 مهر) وزیران امور خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان در مسکو، توافق آتش بس در چند روز اخیر در منطقه مورد مناقشه قره باغ به صورت مکرر نقض شده است. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 726

به "درگیری های نظامی در قره باغ همچنان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری های نظامی در قره باغ همچنان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید