دمشق: انگلیس از شاهدان دروغین در سوریه حمایت اقتصادی می نماید

به گزارش بازی های اندروید، مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه گفت اسنادی انگلیسی که به بیرون درز نموده ثابت می نماید لندن، گروه هایی در سوریه که خود را شاهدان عینی می نامند، تامین اقتصادی نموده است.

دمشق: انگلیس از شاهدان دروغین در سوریه حمایت اقتصادی می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بثینه شعبان مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه گفت سوریه با جنگ دو بُعدی روبه رو بوده است که بُعد اول آن انسانی و بُعد دیگر رسانه ای است که رسانه های بی اعتبار غربی علیه سوریه راه انداخته بودند.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، شعبان طی نطقی در یک کنفرانس ویدئویی که توسط موسسه تحقیقات شیلر آلمان با عنوان (الگویی جدید برای انحطاط اخلاقی در دنیا) ترتیب داده شد گفت که اسنادی بریتانیایی که به بیرون درز نموده است، ثابت می نماید، انگلیس، گروه هایی از سوریه که خودشان را شاهدان می نامند تأمین اقتصادی نموده است و دولت های غربی مقامات سوریه را برای جدا شدن از این کشور تحت فشار قرار دادند.

این مقام سوریه گفت: هر آنچه از مرگ، ویرانی و آوارگی بر سر سوریه آمد نهادهای اطلاعاتی غربی در پس آن بوند که با همکاری ترکیه هزاران تروریست را برای دستیابی به یک هدف آموزش دادند و آن نابودی سوریه بود. این قدرت های غربی هنوز سوریه را تحت استعمار خود تصور می نمایند و تاریخ و ارزش های پایدار آن را نادیده می گیرند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1158

به "دمشق: انگلیس از شاهدان دروغین در سوریه حمایت اقتصادی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دمشق: انگلیس از شاهدان دروغین در سوریه حمایت اقتصادی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید