دیدار نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان با عراقچی

به گزارش بازی های اندروید، نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان با معاون سیاسی وزارت امورخارجه کشورمان دیدار و پیرامون تحولات افغانستان و به ویژه فرایند صلح آن کشور مصاحبه کرد.

دیدار نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان با عراقچی

به گزارش خبرنگاران، امروز یکشنبه (24 اسفند 1399)، آقای صادق خان نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان که در راس هیاتی به تهران سفر کرده است، با سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امورخارجه کشورمان دیدار و پیرامون تحولات افغانستان و به ویژه فرایند صلح آن کشور مصاحبه کرد.

دراین دیدار آقای صادق خان ضمن اشاره به تاثیرپذیری دو کشور ایران و پاکستان از تحولات افغانستان خواهان همکاری گسترده تر دو کشور در زمینه برقراری صلح پایدار در افغانستان شد.

متقابلا عراقچی با ابراز امیدواری نسبت به بهره برداری از فرصت های صلح، گفت: صلح توام با رعایت حقوق اساسی مردم افغانستان و حفظ دستاوردهای دو دهه گذشته مورد حمایت جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

معاون سیاسی وزارت امورخارجه کشورمان از موضع نماینده ویژه پاکستان در خصوص همکاری نزدیک در موضوعات مربوط به افغانستان استقبال کرده و آمادگی جمهوری اسلامی ایران را بدین منظور گفت.

طرفین همچنین از حضور گروه تروریستی داعش در افغانستان و تهدیدات آن برای صلح و امنیت منطقه ابراز نگرانی کرده و توافق نمودند تا در خصوص تحولات صلح افغانستان به مشورتهای خود ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1063

به "دیدار نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان با عراقچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان با عراقچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید