رادوشویچ: گل محمدی بهترین مربی ایران است، امیدوارم فوتبالم را در پرسپولیس تمام کنم

به گزارش بازی های اندروید، دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ایران را خانه دوم خودم می دانم و امیدوارم فوتبال خود را در همین تیم به اتمام برسانم.

رادوشویچ: گل محمدی بهترین مربی ایران است، امیدوارم فوتبالم را در پرسپولیس تمام کنم

به گزارش خبرنگاران، رادوشویچ در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس بیان کرد: پرسپولیس و ایران، خانه دوم من است و امیدوارم که فوتبالم را با پیراهن پرسپولیس تمام کنم. از طرفداران بخاطر تمام حمایت های شان در این سال ها سپاسگزارم.

این دروازه بان کروات توضیح داد: از تمدید قرارداد با پرسپولیس و اینکه در چنین تیم بزرگ و پرطرفداری ماندنی شدم خیلی خرسند هستم. وقتی پیشنهاد تمدید قراردادم را دریافت کردم خیلی زود با مدیرعامل باشگاه و همکاران ایشان به توافق رسیدم و خرسندم که کادر فنی جدید هم نظر مساعدی روی من دارند و تمدید قراردادم با نظر آنها انجام شد.

وی درباره نظر موافق گل محمدی درباره این تمدید قرارداد گفت: آقای گل محمدی، یک مربی حرفه ای است و من از کار کردن با ایشان لذت می برم. به نظر من ایشان بهترین مربی ایرانی هستند. آقای داود فنایی، مربی گلرها هم بسیار پرانرژی و کاربلد هستند و من پیش بینی می کنم که روزهای خوبی را در کنار این کادر فنی داشته باشیم. در پرسپولیس هم همبازی های خیلی خوبی دارم. اینجا را خانه دوم خودم می دانم و از زندگی در ایران رضایت دارم. امیدوارم در ادامه راه با پرسپولیس بتوانیم موفقیت های گذشته را تکرار کنیم و بعضی مزاحمت هایی که بعضا برای تیم ایجاد می گردد از میان برداشته گردد.

رادوشویچ در سرانجام صحبت هایش گفت: طرفداران همواره بهترین حمایت ها را از ما داشته اند و امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد و حتی پرانرژی تر از قبل، از تیم حمایت نمایند تا بتوانیم موفقیت های بیشتر و بهتری کسب کنیم و به آنها هدیه کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 249

به "رادوشویچ: گل محمدی بهترین مربی ایران است، امیدوارم فوتبالم را در پرسپولیس تمام کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادوشویچ: گل محمدی بهترین مربی ایران است، امیدوارم فوتبالم را در پرسپولیس تمام کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید