راه اندازی دبیرخانه فرهنگی و هنری ادیان توحیدی در شیراز

به گزارش بازی های اندروید، خبرنگاران/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از راه اندازی دبیرخانه فرهنگی و هنری پیروان ادیان توحیدی در شیراز اطلاع داد.

راه اندازی دبیرخانه فرهنگی و هنری ادیان توحیدی در شیراز

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

صابر سهرابی در نخستین نشست کارگروه برنامه های دهه فجر انجمن ادیان توحیدی استان فارس گفت: پیروان ادیان توحیدی که در گوشه گوشه ایران زندگی می نمایند، همچنان که به قواعد و اصول دین خود پایبندند، به قوانین کشور هم پایبند هستند و همواره در راه پیشرفت و سربلندی ایران در کنار همه ما گام برداشته اند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، سهرابی ادامه داد: شهدای ادیان توحیدی هم برای همین خاک و در راه مام میهن جان خود را فدا کردند و همزمان با دهه مبارک فجر، گل باران قبور این شهدا نیز با حضور مردم و مسئولان انجام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اضافه نمود: هدف ما وحدت و یکپارچگی همه مردم اعم از شیعه، سنی و پیروان ادیان توحیدی است و همگی برای سربلندی و پیروزی ایران عزیز در تلاشند.

سهرابی اعلام نمود: برنامه های دهه فجر همچون سال های پیش، به صورت مردمی برگزار خواهد شد و برادران اهل سنت و پیروان سایر ادیان توحیدی نیز برنامه های ویژه خود را برگزار خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: در راستای حمایت و پشتیبانی بیشتر از برنامه های فرهنگی و هنری پیروان ادیان توحیدی، دبیرخانه ای در شیراز راه اندازی خواهد شد تا برنامه های فرهنگی و هنری پیروان ادیان توحیدی رونق بیشتری پیدا کند.

در این جلسه نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مسئول انجمن ارامنه شیراز، مسئول انجمن کلیمیان شیراز و مسئول انجمن زرتشتیان شیراز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 172

به "راه اندازی دبیرخانه فرهنگی و هنری ادیان توحیدی در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی دبیرخانه فرهنگی و هنری ادیان توحیدی در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید