تور بمبئی: رستورانی در هند با کارکنانی با مشکل شنوایی و گفتاری

به گزارش بازی های اندروید، در هند رستورانی وجود دارد که تمامی کارکنان آن منحصرا دارای مشکل شنوایی و گفتاری هستند. اگر می خواهید در خصوص این رستوران بیشتر بدانید، این مقاله را بخوانید.

تور بمبئی: رستورانی در هند با کارکنانی با مشکل شنوایی و گفتاری

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

شما به عنوان رکن اصلی جامعه، باید فرد خوبی باشید تا بتوانید دنیا را به جای بهتری تبدیل کنید. Mirchi و Mime تصویر کاملی از این خوبی است. رستورانی در بمبئی هند وجود دارد که کارکنان آن منحصرا ناشنوا و دچار مسائل گفتاری هستند. این نه تنها یک فرصت عالی برای این افراد است، بلکه باعث بالا رفتن درک مشتریان از این افراد هم خواهد شد.

حس ششم جامعه

Mirchi و Mime رستورانی با فضای عالی است که غذاهای لذیذ و خوشمزه هندی در آن سرو می گردد. مالکین این رستوران، Prashant Issar و Anuj Shah هستند که این رستوران را به منظور ایجاد راهی برای توسعه شادی و سعادت بعضی افراد، ایجاد نموده اند. مالکین این رستوران می گویند:

هدف از هر کسب و کاری، علاوه بر ایجاد ثروت فردی، باید برای جامعه هم به طور کلی سودمند و مفید باشد. ثروت اصلی باید برای جامعه فراوری گردد.

کارکنان این رستوران از مدرسه ای که افراد ناشنوا یا کسانی که سخت می شنوند یا در تکلم ناتوان هستند، انتخاب می گردد. افرادی که استخدام می شوند حتی ممکن است تجربه کاری هم نداشته باشند، اما با گذراندن یک دوره آموزشی و آشنایی هشت هفته ای، آماده به کار می شوند.

حال شما چگونه می توانید در این رستوران غذا سفارش دهید و منظور خود را به این افراد برسانید؟ این فرایند بسیار ساده است، زیرا در منو نه تنها غذا، بلکه بقیه موارد مانند اندازه غذا و اندازه ادویه جات آن نیز معین شده و ارائه می گردد. فقط کافیست شما از نشانه ها و کمی زبان بدن و حرکت دست ها بهره ببرید تا منظور خود را به راحتی برسانید. هنگام سرو غذا نیز خواهید دید که تمامی ظرف ها شامل پلاکاردی هستند که نام غذا را نشان می دهد.

تغییر ناگهانی دنیا

رستوران Mirchi و Mime دو مزیت مهم برای جامعه داشته است. اول این که برای افرادی که معمولی نیستند، فرصتی را ایجاد نموده است تا کسب عایدی داشته باشند و دیگری این است که بتوانند با افراد بیشتری در جامعه ارتباط برقرار نمایند. مشتریان این رستوران شاید تا به حال با چنین افرادی حتی روبه رو نشده باشند، اما در این رستوران با روشی منحصر به فرد با این افراد ارتباط برقرار می نمایند.

رستوران Mirchi و Mime در اصل اولین رستورانی نیست که دارای کارکنان ناشنوا و کم شنوا است. در حقیقت، ایده آن از رستورانی در تورنتو گرفته شده است که کارکنان آن نیز بدین شکل بوده اند. بعلاوه در کانادا نیز رستورانی با نام O.NOIR وجود دارد که پیش خدمتان آن افرادی نابینا هستند. واضح است که استخدام این افراد نه تنها به نفع آنان، بلکه به نفع جامعه نیز است.

منبع: کجارو / curiosity.com
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1485

به "تور بمبئی: رستورانی در هند با کارکنانی با مشکل شنوایی و گفتاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بمبئی: رستورانی در هند با کارکنانی با مشکل شنوایی و گفتاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید