رسول پناه: منتظر جواب برانکو هستیم ، از مدیرعاملی علیپور خبر ندارم

به گزارش بازی های اندروید، سرپرست پرسپولیس گفت: چون فرایند قضایی شکایت برانکو از باشگاه به وسیله فیفا پیگیر می گردد، لایحه 1300 صفحه ای را تنظیم و دفاعیه خود را ارسال کردیم.

رسول پناه: منتظر جواب برانکو هستیم ، از مدیرعاملی علیپور خبر ندارم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی رسول پناه در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه شرایط پرسپولیس رو به جلو است. در این چند روز بازیکنان در باشگاه حضور پیدا کردند چون ارتباطی بین ما و آنها برقرار است. اگر مشکلاتی هم باشد، باشگاه آنها را حل خواهد نمود.

وی در خصوص بدهی به برانکو و اینکه گفته می گردد یک هزینه دادرسی هم به باشگاه اضافه شده است، مطرح نمود: برانکو بابت مطالباتش به وسیله فیفا اقدام نموده و ما هم به صورت موازی این کار را کردیم. ما پیشنهاداتی ارائه کردیم و منتظر جواب او هستیم.

سرپرست پرسپولیس با اعلام این موضوع که مبلغ 104 هزار فرانک برای پرداخت هزینه دادرسی صحت ندارد، گفت: این رقم برای اعتراض حدود 60 تا 65 هزار فرانک است. این تصمیم باشگاه بوده و نسبت به مساله مطرح شده واقف هستیم.

رسول پناه تاکید نمود: برانکو مطالباتی دارد و یک حقوقی هم پرسپولیس دارد. چون فرایند قضایی به وسیله فیفا پیگیر می گردد، لایحه 1300 صفحه ای را تنظیم و دفاعیه خود را بیان کردیم. پیشنهاد دادیم حاضریم مطالبات این مربی را پرداخت کنیم ولی هنوز نظر کتبی خود را ارائه ننموده است.

وی در خصوص شرایط کالدرون گفت: هنوز رایی در این خصوص توسط فیفا مطرح نشده است.

سرپرست پرسپولیس در خصوص اینکه شایعه شده علیپور به عنوان مدیرعامل انتخاب شده و قرار است معرفی گردد، گفت: این در حوزه اختیارات وزارت ورزش است و واقعا من در جریان نیستم. اگر هم جلسه ای با وزیر داریم، در حوزه کاری خودمان است.

رسول پناه با اشاره به مطالبت رسن از پرسپولیس، یادآور شد: پرداختی به این بازیکن داشتیم و قرار است هفته بعد هم به او پرداختی داشته باشیم. در خصوص همکاری با این بازیکن هم کادر فنی نظرش را به ما خواهد داد.

وی در خصوص حضور بیرانوند در تیم آنتورپ گفت: ما یک نامه ای به این باشگاه ارسال کردیم و منتظر هستیم پاسخ بدهند. ما الحاقیه قرارداد با این بازیکن را باطل نکردیم و گفتیم دنبال فرایند قانونی و ثبت در سازمان لیگ هستیم تا به او پرداخت گردد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه مطالبات شهرخودرو پرداخت شده یا خیر گفت: منتظر استعلام بازرسی کل کشور هستیم. پرداخت مطالبات این باشگاه مسئله ای برای ما ایجاد نمی کند و به امید خدا این موضوع حل خواهد شد.

رسول پناه در خصوص اظهارات روز گذشته زنوزی تاکید نمود: او زنوزی است. انتظار دارید من چه بگویم؟ حق کمیته انضباطی است که در اینگونه موارد برخورد کند.

وی تاکید نمود: در خصوص اینگونه مسائل حاشیه ای من ورود نمی کنم. سازمان لیگ و فدراسیون هستند و آنها در این گونه موارد تصمیم خواهند گرفت.

سرپرست پرسپولیس با اشاره به واگذاری سرخابی ها در شهریور ماه گفت: قرار است یک سرمایه به دو باشگاه اضافه و سپس وارد بازار بورس شوند. استادیوم کاظمی سند اوقافی است که در حال مذاکره با شهرداری برای حل مشکل انتقال آن هستیم.

رسول پناه در خصوص اینکه پرسپولیس از چند بانک و شرکت طلب دارد، مطرح نمود: ما از بعضی شرکت ها مثل بانک کوثر و همراه اول طلب داریم و هفته پیش هم نامه ای به آنها ارسال کردیم. از بانک کوثر حدود 70 میلیارد طلب داریم ولی در خصوص همراه اول هنوز جمع بندی اقتصادی ننموده ایم.

وی در خصوص اینکه شایعه شده پرسپولیس می خواهد از استادیوم کاظمی در لیگ برتر برای میزبانی استفاده کند، گفت: این موضوع صحت ندارد. ما از استادیوم آزادی استفاده خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 613

به "رسول پناه: منتظر جواب برانکو هستیم ، از مدیرعاملی علیپور خبر ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه: منتظر جواب برانکو هستیم ، از مدیرعاملی علیپور خبر ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید