برطرف تحریم ها تاثیرات به سزایی در رونق گردشگری داشته است

به گزارش بازی های اندروید، به گزارش خبرنگاران، مهمانی بزرگ شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری سام سیر با حضور جمعی از ستارگان سینما و تلویزیون شب گذشته در هتل استقلال تهران برگزار گردید.

برطرف تحریم ها تاثیرات به سزایی در رونق گردشگری داشته است

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا تابستان 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

باشگاه مشتریان سام سیر راه اندازی شده و این شرکت در کوشش برای تحقق شعار خود سفر کن لذت ببر بوده و سعی دارد علاوه بر افزایش کیفیت خدمات خود با تاسیس این باشگاه میزان رضایتمندی مشتریانش را افزایش داده و تا حد قابل توجهی ازدغدغه های مشتریان در سفرها بکاهد.

سید سام حسینی رییس هیات مدیره شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری سام سیر گفت: رفع تحریم ها در رونق گردشگری کشور تاثیرات به سزایی داشته و بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری برای توسعه هر چه بهتر صنعت گردشگری تمام کوشش خود را به کار گرفته است.

وی با اشاره به این که رونق صنعت توریسم به توسعه مالی کشور یاری می نمایند، گفت: سهم بالایی از اقتصاد ایران می تواند از صنعت گردشگری به دست آید و این صنعت کلیدی ترین صنعت در اقتصاد ایران به حساب می آید.

رییس هیات مدیره شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری سام سیر اضافه کرد: گردشگردان خارجی تقاضایشان برای سفر به کشور افزایش یافته و آنان علاقه مند هستند که از محیط های طبیعی و فرهنگی ایران بازدید نمایند.

وی ادامه داد: البته مدیران و مسئولان ما باید در این بخش با برنامه ریزی وارد شوند و ضعف ها را رفع نمایند تا بتوانیم هم اکنون که تحریم ها رفع شده است از این فرصت برای جذب گردشگر استفاده کنیم.

وی همچنین در مورد شرایط گردشگری الکترونیکی در کشور گفت: بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات، در توسعه صنعت گردشگری در کشور می تواند به رونق این صنعت یاری کند اما با وجود شرایط زیر ساختی و بستر های مورد احتیاج تا رسیدن به صندلی مطلوب زمانی ده ساله را می طلبد.

وی با اشاره به این که درصد بالایی از گردشگران علاقه مند به رزرو و خرید اینترنتی هستند گفت: تلفیق فعالیت های سنتی گردشگری با فعالیت های فرصت های آنلاین فعلی یک ضرورت محسوب می گردد.

شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگـردی سام سیر به عنوان آژانس هواپیمایی معتبر با مجوز بند الف از سازمان هواپیمایی کشوری و مجوز بند ب از سازمان گردشگری و جهانگردی و عضو سازمان بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا در تاریخ 1383 در تهران تاسیس شد.

شرکت سام سیر، شرکتی مجهز به شبکه بین المللی آمادئوس و گابریل (سیستم ذخیره جا در شبکه حمل و نقل هوایی و بین المللی) و همچنین کادر فنی و متخصص که هدف آن جلب رضایت مسافر است را داراست. این آژانس در زمینه برگزاری مستقیم تورهای سیاحتی، فرهنگی، گردشگری و نمایشگاهی که با برخوداری از پرسنل متخصص و مجرب خدمات توریستـی و مسافرتـی را به مراجعان و متقاضیان داخلی و خارجی ارائه می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 199

به "برطرف تحریم ها تاثیرات به سزایی در رونق گردشگری داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف تحریم ها تاثیرات به سزایی در رونق گردشگری داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید