رویترز: پزشکان بدون مرز در ایران مرکز درمان کرونا راه اندازی کرد

به گزارش بازی های اندروید، یک سازمان خیریه فرانسوی مدعی راه اندازی یک مرکز درمانی برای درمان بیماران مبتلا به کووید-19 شده است.

رویترز: پزشکان بدون مرز در ایران مرکز درمان کرونا راه اندازی کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سازمان پزشکان بدون مرز مدعی راه اندازی یک مرکز درمانی اضطراری برای درمان بیماران مبتلا به کووید-19 در ایران شد.

خبرگزاری رویترز به نقل از این سازمان نوشته تیمی متشکل از 9 متخصص مراقبت های ویژه پزشکی کادر درمان این مرکز را که در مرکز استان اصفهان دایر شده تشکیل خواهند داد. این مرکز درمانی کوچک در زمین های متعلق به بیمارستان امین اصفهان احداث شده است.

پزشکان بدون مرز در بیانیه ای گفت: میزان اپیدمی کووید-19 در ایران بسیار نگران نماینده است.

کرونای جدید یکی از 7 نوع ویروس شناخته شده کرونا است که باعث ایجاد بیماری در انسان می گردد. 4 گونه از این نوع ویروس ها علائمی شبیه سرماخوردگی خفیف ایجاد می نمایند و سه گونه دیگر باعث ایجاد بیماری های حاد تنفسی می شوند که در مواردی به مرگ منجر می گردد.

سازمان دنیای بهداشت بعد از ابتلای بیش از 121 هزار نفر در سراسر دنیا به این بیماری آن را همه گیر دنیای گفت.

چین رسماً آمریکا را به حمله بیولوژیک با کرونا متهم نموده است.

دولت چین پنج شنبه گذشته از آمریکا خواسته بود در خصوص سابقه ابتلا به بیماری کووید-19 بر اثر ویروس کرونای جدید در آمریکا و احتمال انتقال این ویروس به چین توسط ارتش آمریکا، شفاف سازی کند.

ژائو لیجیان سخنگوی وزارت خارجه چین در این مورد در توییتر نوشت: آغاز [ابتلای] بیمار صفر (اولین مورد ابتلا) در ایالات متحده چه زمان بوده است؟ چه تعداد مبتلا شده اند؟ نام بیمارستان ها چیست؟

وی اضافه نمود: شاید این ارتش ایالات متحده بوده که این همه گیری را به ووهان برده است. شفاف باشید! داده های خود را علنی کنید! ایالات متحده به ما یک شرح بدهکار است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 394

به "رویترز: پزشکان بدون مرز در ایران مرکز درمان کرونا راه اندازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویترز: پزشکان بدون مرز در ایران مرکز درمان کرونا راه اندازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید