سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد منصوب شد

به گزارش بازی های اندروید، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، احد ضابط را به عنوان سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد منصوب شد

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی، احد ضابط را به عنوان سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد منصوب کرد.

ضابط، عضو هیئت علمی و دانشیار رشته مهندسی متالورژی و مواد در این دانشگاه است و قبلا در جایگاه مدیریت ارتباط علمی دانشگاه با جامعه و صنعت و ریاست پژوهشکده هواخورشید را به عهده داشته است.

زلفی گل در این حکم تأکید کرد: انتظارمی رود با اتکاء به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن الائمه (ع) و با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبرد های اساسی دولت مردمی و برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه ازجمله ظرفیت بزرگ خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست ها و برنامه های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش محور، پژوهش آموزش محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ سازی کارتیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محور های سند دانشگاه اسلامی به کار گیرید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه ای جداگانه از زحمات محمد کافی، رئیس پیشین این دانشگاه قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1486

به "سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید