سهمیه ابلاغی سوادآموزی سبزوار 520 نفر است

به گزارش بازی های اندروید، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس نهضت سوادآموزی سبزوار گفت: با هدف ریشه کنی بی سوادی سهمیه ابلاغی دوره سوادآمورزی سنین 10 تا 49 سال شهرستان سبزوار طی سال جاری 520 نفر مشخص شده است.

سهمیه ابلاغی سوادآموزی سبزوار 520 نفر است

عبدالمجید شجاع روز پنجشنبه 5 دی ماه در همایش تقدیر از آموزش دهندگان برتر سوادآموزی سبزوار با اشاره به اینکه حدود 6 هزار بی سواد در شهرستان وجود دارند، مطرح نمود: از مجموع 520 نفر سهمیه ابلاغی سوادآموزی طی سه ماه گذشته 65 نفر آن ها در سامانه سوادآموزی شهرستان سبزوار جذب شده اند.

وی ادامه داد: همچنین سهمیه ابلاغی شهرستان برای دوره انتقال 290 نفر بوده است 182 فراگیر جذب شده اند و سهمیه دوره تحکیم نیز حود 300 نفر اعلام شده است.

رئیس نهضت سوادآموزی سبزوار اظهار کرد: در دوره های انتقال و تحکیم، سوادآموزان علاوه بر تثبیت سواد کسب مهارت های زندگی، حقوق شهروندی و فرزند پروری را فرا می گیرند.

وی گفت: علاوه بر فعالیت های اداره نهضت سوادآموزی با هدف توسعه کمی و کیفی مراکز یادگیری و یاددهی، یک مرکز محلی یادگیری در شهر سبزوار فعالیت دارد.

رئیس اداره سوادآموزی سبزوار بیان نمود: همچنین نام 35 آموزش دهنده در سامانه سوادآموزی این اداره ثبت است که فعالیت می کنند و آموزش دهنده های جذب شده در سال جاری نیز به زودی فعالیت خود را آغاز می کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 156

به "سهمیه ابلاغی سوادآموزی سبزوار 520 نفر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه ابلاغی سوادآموزی سبزوار 520 نفر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید