صالحی: هدف اقدام مذبوحانه در نظنز جلوگیری از مذاکرات برای برطرف تحریم هاست

به گزارش بازی های اندروید، تهران (پانا) - به گفته رییس سازمان انرژی اتمی اقدامی که علیه مرکز غنی سازی نظنز انجام شد، نشان دهنده شکست مخالفان پیشرفت های صنعتی و سیاسی کشور برای جلوگیری از توسعه چشمگیر صنعت هسته ای از یک سو و مذاکرات پیروز برای برطرف تحریم های ظالمانه است.

صالحی: هدف اقدام مذبوحانه در نظنز جلوگیری از مذاکرات برای برطرف تحریم هاست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی اکبر صالحی با اشاره به حادثه امروز در سایت شهید احمدی روشن نطنز گفت: اقدامی که علیه مرکز غنی سازی نظنز انجام شد نشان دهنده شکست مخالفان پیشرفت های صنعتی و سیاسی کشور برای جلوگیری از توسعه چشمگیر صنعت هسته ای از یک سو و مذاکرات پیروز برای برطرف تحریم های ظالمانه است.

رییس سازمان انرژی اتمی اضافه نمود: در روز ملی فناوری هسته ای آخرین دستاوردهای دانشمندان جوان و پرکوشش کشور به نمایش گذاشته شد و همزمان نیز چشم انداز برطرف تحریم ها کاملا آشکار شد.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه تاکید بر ضرورت برخورد جامعه بین المللی و آژانس بین المللی انرژی اتمی با این تروریسم هسته ای حق خود را برای اقدام علیه عاملین و آمرین و مباشرین محفوظ می دارد.

رییس سازمان انرژی اتمی تاکید نمود: همچنین برای ناکام گذاشتن اهداف آمرین این حرکت تروریستی، جمهوری اسلامی ایران با جدیت، به گسترش فناوری هسته ای از یک سو و کوشش برای برطرف تحریم های ظالمانه از سوی دیگر ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1122

به "صالحی: هدف اقدام مذبوحانه در نظنز جلوگیری از مذاکرات برای برطرف تحریم هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی: هدف اقدام مذبوحانه در نظنز جلوگیری از مذاکرات برای برطرف تحریم هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید