صدور مجوز حضور هواداران برای تماشای جشن قهرمانی اینتر

به گزارش بازی های اندروید، سازمان لیگ فوتبال ایتالیا به تعداد محدودی از هواداران تیم فوتبال اینتر اجازه داده که مراسم اهدای جام قهرمانی سری A به تیم محبوب شان را از نزدیک تماشا کنند.

صدور مجوز حضور هواداران برای تماشای جشن قهرمانی اینتر

به گزارش خبرنگاران، با ادامه دار بودن فرایند نزولی کاهش ابتلا به ویروس کرونا در ایتالیا، مقامات بهداشتی و سازمان لیگ فوتبال این کشور به باشگاه اینتر اجازه داده اند که برای آخرین بازی اش در این فصل به هزار تن از هوادارانش اجازه دهد وارد ورزشگاه سن سیرو شوند تا علاوه بر تماشای بازی این تیم مقابل اودینزه در هفته سرانجامی سری A، مراسم اهدای جام و مدال قهرمانی بازیکنان نراتزوری را از هم نظاره گر باشند.

اینتر چهار هفته به سرانجام فصل، برای اولین بار از سال 2010 قهرمان سری A شده است و روز یکشنبه در آخرین بازی رسمی اش جام را بالای سر خواهد برد. از این رو سازمان لیگ فوتبال ایتالیا از دولت درخواست کرده که تنها به اندازه یک هزار نفر اجازه حضور تماشاگر را در ورزشگاه سن سیرو صادر کند و این در خواست هم مورد موافقت قرار گرفته است.

این هزار نفر اما مردم عادی نیستند، بلکه اعضای خانواده و دوستان بازیکنان و مربیان تیم خواهند بود.

در همین حال نشریه رپوبلیکای ایتالیا گزارش کرده که اینتر برای هواداران عادی اش هم تمهیداتی در نظر گرفته و قرار است در پارکینگ ورزشگاه سن سیرو شرایط حضور چهار هزار و 500 تماشاگر برای تماشای مراسم اهدای جام به نراتزوری را تأمین کند.

تیم فوتبال اینتر روز یکشنبه از ساعت 17:30 به وقت تهران میزبان اودینزه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1168

به "صدور مجوز حضور هواداران برای تماشای جشن قهرمانی اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز حضور هواداران برای تماشای جشن قهرمانی اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید