عبدالله خواستار تضمین توافق با اشرف غنی توسط رهبران افغان و حامیان خارجی است

به گزارش بازی های اندروید، سخنگوی عبدالله گفت که رهبران سیاسی افغانستان و حامیان خارجی این کشور باید اجرایی شدن طرح دولت مشارکتی با اشرف غنی را تضمین کنند.

عبدالله خواستار تضمین توافق با اشرف غنی توسط رهبران افغان و حامیان خارجی است

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، پس از اعلام نهایی شدن طرح تیم ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله برای ایجاد دولت مشارکتی با اشرف غنی سخنگوی عبدالله گفت که بزرگان سیاسی و حامیان خارجی افغانستان باید اجرایی شدن این طرح را ضمانت کنند.

فریدون خوزون گفت: طبیعی است کسانی که بین دوطرف میانجیگری می کنند به عنوان ناظر توافقنامه را نیز امضا می کنند و باید بر اجرای آن نظارت کنند. ما برای این طرح دو نوع تضمین داریم و بزرگان کشور و کسانیکه دوستان افغانستان هستند و در مسایل سیاسی و ملی این کشور سهیم می باشند باید اجرای این توافق را تضمین کنند.

به گزارش طلوع نیوز، احتمال دارد که طرح نهایی شده تیم ثبات و همگرایی امروز با میانجیگری حامد کرزی رئیس جمهور سابق افغانستان، عبدالرب رسول سیاف رهبر شورای حراست و ثبات و شمار دیگری از رهبران سیاسی به ارگ ریاست جمهوری فرستاده شود.

با این حال مسعود ترشتوال، سخنگوی شورای حراست و ثبات می گوید: هنوز طرح مدون و مکتوبی از هر دو طرف دخیل در جنجال های پسا تحلیف به دسترس هیئت میانجیگر نرسیده است .

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 477

به "عبدالله خواستار تضمین توافق با اشرف غنی توسط رهبران افغان و حامیان خارجی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالله خواستار تضمین توافق با اشرف غنی توسط رهبران افغان و حامیان خارجی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید