عملیات مرمتی باغ موزه هرندی کرمان شروع شد

به گزارش بازی های اندروید، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان کرمان ازآغاز عملیات مرمتی فضاهای عمومی باغ هرندی کرمان اطلاع داد.

عملیات مرمتی باغ موزه هرندی کرمان شروع شد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در شمال با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران کرمان؛ مجتبی شفیعی اظهار کرد: در این عملیات بازسازیی تجدید اندود نمای عمارت ها، رنگ آمیزی و همچنین آجرفرش باغ هرندی کرمان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه بازسازی باغ هرندی با بودجه ای بیش از 3 میلیارد ریال در حال اجرا است اضافه نمود: ساختمان مرکزی باغ هرندی در دو طبقه و در میان این باغ بنا شده است و در حال حاضر در طبقه همکف این ساختمان موزه سازهای سنتی و در طبقه فوقانی آن موزه باستان شناسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی این موزه آشنا کردن بازدیدکنندگان با سازهای بومی و سنتی این مرز و بوم و همسایگان کشور ایران است بیان نمود: از اهداف مهـم موزه باستان شناسی نیز معرفی تمدن های کهن منطقه جنوب شرق ایران و ارتباط آنها با تمدن های همجوار است.

شفیعی، با اشاره به اینکه باغ هرندی کرمان که جزو باغ موزه های این استان به شمار می رود اظهار داشت: این بنای تاریخی که قدمت آن به اواخر دوره قاجاریه و اوایل دوره پهلوی باز می شود در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1211

به "عملیات مرمتی باغ موزه هرندی کرمان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات مرمتی باغ موزه هرندی کرمان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید