عوارض تزریق واکسن مدرنا برای افردای که تزریق های زیبایی داشته اند

به گزارش بازی های اندروید، خبرنگاران : چندین نفر از شرکت کنندگان آزمایش واکسن کووید-19 مدرنا پس از دریافت واکسن، تورم و التهاب را تجربه کردند.

عوارض تزریق واکسن مدرنا برای افردای که تزریق های زیبایی داشته اند

به گزارش خبرنگاران به مقل از ایسنا ، کمیته مشاوره سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) اعلام نمود که ممکن است افرادی که تزریق های زیبایی انجام داده اند، پس از تزریق واکسن کروناویروس، تورم و التهاب را تجربه نمایند.

گزارش این سازمان نشان می دهد چندین نفر از شرکت نمایندگان آزمایش که پیشتر فیلر صورت تزریق نموده بودند، مدتی پس از دریافت واکسن مدرنا (Moderna)، عوارض جانبی را تجربه کردند. یک متخصص پوست در مصاحبه جدیدی گفت که این یک واکنش ایمنی است.

به گزارش فاکس نیوز دکتر شرلی چی (Shirley Chi) باور دارد که این عوارض، واکنش طبیعی سیستم ایمنی هستند و اذعان داشت که همه عوارض به سادگی توسط کادر درمان رفع شدند.

وی اضافه کرد: این موضوع عادی است که در بعضی از قسمت های بدن که چنین ماده ای به صورت طبیعی در آنها وجود ندارد، شاهد بروز واکنش ایمنی باشیم.

دکتر چی ادامه داد: در هر حال، دیدن عوارض جانبی نباید مردم را از دریافت واکسن منصرف کند. در این موارد، بیماران تورم و التهاب را در قسمت هایی که تزریق زیبایی داشته اند، تجربه می نمایند.

به گفته دکتر چی، دو نفر از بیماران، شش ماه پیش از دریافت واکسن، فیلر گونه تزریق نموده بودند و یک نفر نیز دو روز پس از دریافت واکسن، فیلر لب تزریق نموده بود. بیماران با استروئیدها و آنتی هیستامین ها تحت درمان قرار گرفتند و همه واکنش های آنها رفع شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 923

به "عوارض تزریق واکسن مدرنا برای افردای که تزریق های زیبایی داشته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عوارض تزریق واکسن مدرنا برای افردای که تزریق های زیبایی داشته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید